Kan niet. En hij is al gestopt bij Frankrijk.quote:Op zondag 20 november 2016 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom speelt ie dan niet voor duitsland
1-2 en 0-1quote:Op zondag 20 november 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week HEE-AJA // UTR-FEY.
Ik snap nooit hoe je trots kan zijn op een land waar je toevallig lang woont.quote:Op zondag 20 november 2016 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan niet. En hij is al gestopt bij Frankrijk.
zweetquote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe je trots kan zijn op een land waar je toevallig lang woont.
Het gaat om bloed.
Bloed is ook lomp. Je bent veroordeeld tot iemand waar je zelf geen keuze in had.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om bloed.
Natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 20 november 2016 18:36 schreef Vasion het volgende:
Ja de trots voor Nederland bestaat niet. Zo'n Ribery woont al jaren in Duitsland en voelt zich meer Duitser dan een Fransman. Kijk, zo kan het ook.
Hopelijk kunnen er een keer handbalwisselvormen komen zodat Ajax Klaassen in balbezit eruit kan halen en snel erin zetten uit balbezit.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef onlogisch het volgende:
Duidelijke TT. Vanmiddag de kampioen aan het werk gezien.
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen. Die personen die een keer per jaar naar Turkije op vakantie gaan van de uitkering die NEderland ze geeft.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om bloed.
Mansjesterquote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet feyenoord volgende week
FC Utrecht, uit.quote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet feyenoord volgende week
Fout van Nederland.quote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen. Die personen die een keer per jaar naar Turkije op vakantie gaan van de uitkering die NEderland ze geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |