matige commentquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Krijg meteen flashbacks naar die sumo in de K-1, wat een fucking freakshow werd dat zeg.
Zwaargewichtklasse hoort gewoon geen gewichtlimiet te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Freakshows doen ze maar in bellator. Je hoeft niet ripped te zijn maar train die 10 kilo eraf en je hebt er veel plezier van.
dan zou struve iig kunnen bulkenquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Zwaargewichtklasse hoort gewoon geen gewichtlimiet te hebben.
Natuurlijk wel, kun je beter super weight klasse erin gooien voor de freaks.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Zwaargewichtklasse hoort gewoon geen gewichtlimiet te hebben.
sinds een paar topics terug toen ik hem er in proptequote:Op zaterdag 19 november 2016 23:05 schreef THEFXR het volgende:
sinds wanneer staat die gif in de op?
Ze hebben maar een kleine 30 zwaargewichten op het moment.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kun je beter super weight klasse erin gooien voor de freaks.
die lekkerequote:Op zaterdag 19 november 2016 23:09 schreef Jimbo het volgende:
wie was ross pierson zn vrouwtje ook al weer? zn UFC meisje
Bas Rutten als commentator en het is af.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:09 schreef Hamzoef het volgende:
Eerste keer dat ik dit via fox kijk. Tof analisten panel
mis je joe rogan niet?quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:09 schreef Hamzoef het volgende:
Eerste keer dat ik dit via fox kijk. Tof analisten panel
welk van alle ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |