verdwaaldquote:
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kop in het zand steken is voor mij helemaal niet de juiste manier
Don't look back dan...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn meisje gaat het gewoon halen en verder vieren we een feestje, gewoon omdat het kan.
David Bowie - Timequote:
zelfs met navigatie zou het mij lukken te verdwalenquote:
Hij heeft een aantal prima nummers gemaakt, die imo niet stuk te draaien zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Zij die Phil Collins haten, hebben een zware week. Al de tweede keer deze week dat deze plaat prominent in een show zit.
Nee, dat niet, maar en public dit klote nieuws bekend maken vind ik toch wel wat...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kop in het zand steken is voor mij helemaal niet de juiste manier
Sorryquote:
Mensen gaan toch praten, dan heb ik liever dat ze het van mijzelf horen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar en public dit klote nieuws bekend maken vind ik toch wel wat...
appje gestuurdquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt mn 06 dus stuur me svp een app om me te herinneren. Mijn geheugen is zo slecht dat ik het morgen wellicht vergeten ben....
wat een voute opmerkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |