nopequote:
vaagquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was eergisteren , maar toen was ik hier niet of wel .. Shit vergeten
ja ik las het. verder gaat het werk lekker?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Door de week lig ik er tegenwoordig al voor middernacht in...
Ja gaat prima.. Had vandaag een korte evaluatie en ze zijn meer dan tevredenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik las het. verder gaat het werk lekker?
tofquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat prima.. Had vandaag een korte evaluatie en ze zijn meer dan tevreden
Ik kreeg vandaag van niks opeens een Level 4 escalatie ticket in mn mik geschoven... Gelukkig kon ik het na 2 uur wel weer doorschuiven aan een ander...quote:
is dat hoog bij jullie?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag van niks opeens een Level 4 escalatie ticket in mn mik geschoven... Gelukkig kon ik het na 2 uur wel weer doorschuiven aan een ander...
Ja schijnt van wel ... Verder nog geen ervaring mee.. maar wordt wel meer mn werkterrein.. Higher level troubleshootingquote:
topquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schijnt van wel ... Verder nog geen ervaring mee.. maar wordt wel meer mn werkterrein.. Higher level troubleshooting
Daar mag ik nog steeeeds niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn verhuisd naar waar Koen zegt
Zit er een leeftijdsslot op?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar mag ik nog steeeeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |