De grens ligt bij augurken ja?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:17 schreef isax het volgende:
loop te schooien voor amerikaans voer bij mijn broertje maar durf niet om augurken te vragen.
Then he would be in a pretty pickle, yes.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:20 schreef isax het volgende:
[..]
das zo lullig als dat kapot gaat in zijn koffer.
als je broek nat is nietquote:
Wacht, een gietijzeren koekenpan met koekmix voor 6 dollar? Is de pan ter formaat van een koekje?quote:
ja, ik keek ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:38 schreef crv het volgende:
Net disco aflevering bij rtl late night met nile rogersgoeie ouwe tijd
ik dacht op zijn amerikaans. groot, groter, grootstquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, een gietijzeren koekenpan met koekmix voor 6 dollar? Is de pan ter formaat van een koekje?
wordt jij trouwens 1 van die 30.000 ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik keek ook.
Goed programma wel om me oud te voelen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
wordt jij trouwens 1 van die 30.000 ?
HAH!quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht op zijn amerikaans. groot, groter, grootst
jij sjoemelt toch ookmet dieselsquote:
ik werk niet bij Volkswagen,quote:
lucky youquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werk niet bij Volkswagen,
hooguit bij de Nederlandse importeur, en dan ook nog bij de niet-auto tak
zwaar, maar naar mijn zinquote:
naja, als het qua werk maar tof is. Slechte leiding isquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
zwaar, maar naar mijn zin
Zijn de legacyzooi van de belastingdienst aan het opruimen. Megaprojekt wat slecht geleid wordt dus veel stress, overuren en chaos
tis maar wat je belangrijk vindtquote:
ben je nu jarig ?quote:
je laatste 24 uur zijn ingegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |