Dit is correct. Ik ben slechts nog een schijn van mijn vroegere zelf. Ik ga routinematig door de bewegingen van het leven maar er is geen vreugde meer. De vrucht van mijn werk smaakt als as in mijn mond. Er is geen doel, geen licht aan het einde van de tunnel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet. Zwab is nog steeds dood van binnen.
Heb je de mosselfarmburen al terug gemailed?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is correct. Ik ben slechts nog een schijn van mijn vroegere zelf. Ik ga routinematig door de bewegingen van het leven maar er is geen vreugde meer. De vrucht van mijn werk smaakt als as in mijn mond. Er is geen doel, geen licht aan het einde van de tunnel.
Nog bij die sushitent gegeten eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet zo, het is niet slecht, maar er was echt een sliert van fans richting het station, en dan kom ik uit de HMH (Gregory Porter)
De leegte is real. Gelukkig ben je nog steeds PC Masterrace, dus veel erger kan het niet worden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is correct. Ik ben slechts nog een schijn van mijn vroegere zelf. Ik ga routinematig door de bewegingen van het leven maar er is geen vreugde meer. De vrucht van mijn werk smaakt als as in mijn mond. Er is geen doel, geen licht aan het einde van de tunnel.
Pics!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
Hee hork? Mijn hotel volgende maand wordt bewaakt door Godzilla
Nee, Kabuf was laat, dus ik ook, maar goed ook want het zat vol met Kensington-fansquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog bij die sushitent gegeten eigenlijk?
Aah fuck, iedere keer als ik er voor ging zitten kwam er wat tussen. Ga het meteen even doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je de mosselfarmburen al terug gemailed?
Brb even een Xbone kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De leegte is real. Gelukkig ben je nog steeds PC Masterrace, dus veel erger kan het niet worden.
Mama vind ze heel origineel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kensington is minder ooraids dan dat maar ik snap niet hoe mensen echt fan kunnen zijn van die band. Echt ieder nummer klinkt hetzelfd.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De leegte is real. Gelukkig ben je nog steeds PC Masterrace, dus veel erger kan het niet worden.
[..]
Pics!
TMIquote:
Haha, nee. Als ik al een console zou aanschaffen nu zou het die ps4slim zijn.quote:
Niet iedereen, maar mij welquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeft Cat jullie Londen doorgesleurd omdat ze weg kent?
Dat is de grap. Toen MS vol trots zijn XBox One presenteerde had het internet er dus al binnen 5 minuten XBone van gemaakt.quote:
Op vrijdag 18 november 2016 22:54 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is de grap. Toen MS vol trots zijn XBox One presenteerde had het internet er dus al binnen 5 minuten XBone van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |