Ik blijf kijken, maar vind het schilderij toch heel wat mooier.quote:
Gaat zo zijn gangetje. Ik combineer mijn 32urige werkweek met mijn masterstudie sinds september. Naja nog drie weken, want sinds gisteren weet ik dat het dan stoptquote:
Toch wel héquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heftruck heeft een fijnere draaicirkel
11/11 was voor kleine Takkie altijd met lampion langs de deur en heeft niks met Carnaval te maken
Eitje man, ben je zo mee klaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat zo zijn gangetje. Ik combineer mijn 32urige werkweek met mijn masterstudie sinds september. Naja nog drie weken, want sinds gisteren weet ik dat het dan stoptReden: geen budget om mij in 2017 aan het werk te houden.
Evenwel is hetwant over drie weken ga ik twee weken op vakantie richting Cuba. Na al die tijd dan toch nog. Maar wat wil je ook met an offer you can't refuse
Vanaf maandag begin ik met een Masterclass waarbij ik zes kantoorbezoeken ga bijwonen. In de hoop er zo mijn afstudeerscriptie te kunnen schrijven.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:00 schreef isax het volgende:
word net gevraagd of ik gratis hierheen wilde.
zeg het niet snel maar daar zou ik nog niet eens heen willen als ik ervoor werd betaald.
Jammer van je werkquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat zo zijn gangetje. Ik combineer mijn 32urige werkweek met mijn masterstudie sinds september. Naja nog drie weken, want sinds gisteren weet ik dat het dan stoptReden: geen budget om mij in 2017 aan het werk te houden.
Evenwel is hetwant over drie weken ga ik twee weken op vakantie richting Cuba. Na al die tijd dan toch nog. Maar wat wil je ook met an offer you can't refuse
Vanaf maandag begin ik met een Masterclass waarbij ik zes kantoorbezoeken ga bijwonen. In de hoop er zo mijn afstudeerscriptie te kunnen schrijven.
Is onderdeel van de taakstraf voor velen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]wat is dat voor pure oor*inserteenrandomziektehier*
OMFG. Daar ga je écht niet vrijwillig naartoe
Man, die kop van die gast alleen alquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is onderdeel van de taakstraf voor velen.
"Waarom is de merch stand alleen maar katapulten en tomaten?"quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man, die kop van die gast alleen al
Er gaan ook vrijwilligers naar de toppers hè?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]wat is dat voor pure oor*inserteenrandomziektehier*
OMFG. Daar ga je écht niet vrijwillig naartoe
Die zijn al half doof, gok ik dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef isax het volgende:
[..]
Er gaan ook vrijwilligers naar de toppers hè?
Ik zie wel wat er op mijn pad komtquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jammer van je werk
Wellicht komt er wat beters voor terug
Jeej voor verkansie en studie
Dat zijn van die lege hulzen van mensen die al vroeg in het leven de hoop op enige diepgang opgegeven hebben en de holte in hun persoonlijkheid verhullen met glitters en gejoel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die zijn al half doof, gok ik dan maar.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn van die lege hulzen van mensen die al vroeg in het leven de hoop op enige diepgang opgegeven hebben en de holte on hun persoonlijkheid verhullen met glitters en gejoel.
...
Dus ik zat ooit eens vast op een NS station midden in de nacht met 200 Toppers-gangers.
Hoe heb je dat overleefd?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn van die lege hulzen van mensen die al vroeg in het leven de hoop op enige diepgang opgegeven hebben en de holte in hun persoonlijkheid verhullen met glitters en gejoel.
...
Dus ik zat ooit eens vast op een NS station midden in de nacht met 200 Toppers-gangers.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]godverdomme. RIP jij.
Ik zat een weekje terug met een paar honderd Kensington fans op Amsterdam Centraal, dat vond ik al erg genoeg
Heeft Cat jullie Londen doorgesleurd omdat ze weg kent?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er op mijn pad komtVerkansie vooral. Na een KSC goes Londen midweekend ben ik echt toe aan langer dan vier dagen even weg.
Dat begreep ik ook niet zo, het is niet slecht, maar er was echt een sliert van fans richting het station, en dan kom ik uit de HMH (Gregory Porterquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kensington is minder ooraids dan dat maar ik snap niet hoe mensen echt fan kunnen zijn van die band. Echt ieder nummer klinkt hetzelfd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |