Graag gedaan. Leuk dat je bent blijven luisterenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je wel voor het draaien. Het was een aangename show
90s waren tofquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Leuk dat je bent blijven luisteren
Ik zal volgende keer nog wat meer jaren 90 uit de kast trekken
Volgende keer meer.quote:
Graag gedaanquote:
Boodschap begrepen ik klik nietquote:
quote:
Dat zal een goede show worden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog met een show bezig voor morgen
Ik heb mijn show openerquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal een goede show worden.
Ik zat te chatten via WA met een hele goede (tijdelijk vergeten) vriendin. Ik mis haar eigenlijk wel heel erg.... Maar ik denk dat ze dat wel begrepen heeft inm.
Ik ben echt benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn show opener
Vergeten? dat ben ik vergeten
Ik ga of om 20:00 uur draaien (staat nu op het rooster), of om 22:00 uur als ik Vout kan verleiden om een uurtje eerder te beginnenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd.
Vanaf hoe laat begint je show?
Je hebt mn 06 dus stuur me svp een app om me te herinneren. Mijn geheugen is zo slecht dat ik het morgen wellicht vergeten ben....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga of om 20:00 uur draaien (staat nu op het rooster), of om 22:00 uur als ik Vout kan verleiden om een uurtje eerder te beginnen
Zal ik doenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt mn 06 dus stuur me svp een app om me te herinneren. Mijn geheugen is zo slecht dat ik het morgen wellicht vergeten ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |