Wat ben jij voor een idioot?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1us3MbzrlIQ
Het zou verboden moeten worden!quote:
Met hoofdletter D nog wel haha.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen idioot, ik ben een Domme mongool
bekquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met hoofdletter D nog wel haha.
ff kijken hoe actief YNG nu isquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
quote:
Geeft niet, ik bestel bij de snackbar ook altijd een patatje Syrië.quote:
Komt een beetje op hetzelfde neer he.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Pak die gozer maar eens goed aan!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Komt een beetje op hetzelfde neer he.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Komt een beetje op hetzelfde neer he.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie tekenen van herstel
Ik zie laatste stuiptrekkingenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Tja...quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig hebben ze geen SC, dan zou het nog doder zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gelezen. Niet mee eens.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
volgens de verkiezingen ben ik de beste, mooiste, intelligentste, grappigste, trouwste, liefste vrouwelijke aanwinst die altijd kwaad is en hard schreeuwt en overal een mening over heeft en tevens ook de grootste feestbeest en filosoof die veel filmkennis heeft
zijn jullie het daar mee eens
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dat je veel kwaad bent en hard schreeuwtquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
volgens de verkiezingen ben ik de beste, mooiste, intelligentste, grappigste, trouwste, liefste vrouwelijke aanwinst die altijd kwaad is en hard schreeuwt en overal een mening over heeft en tevens ook de grootste feestbeest en filosoof die veel filmkennis heeft
zijn jullie het daar mee eens
ROT OP KUTHANSquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen dat je veel kwaad bent en hard schreeuwt
Jij zou FA moeten worden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei het de hele tijd dat het niks zou worden maar ja.
pffquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je onze knuffelmarokkaan bent
Ach ja, niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Amarantha het volgende:
wat verwacht je met een mod die zegt dat ie 1 energy per dag drinkt en daarmee bedoelt soms 1 op een dagquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Amarantha het volgende:
we wachten allemaal op je topicquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar blijven de KLB-verkiezingen trouwens?
dan verwacht ik eigk dat hij dusdanig actief is met modereren dat hij dat nodig heeftquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat verwacht je met een mod die zegt dat ie 1 energy per dag drinkt en daarmee bedoelt soms 1 op een dag
hij drinkt het in de ochtend omdat ie anders in de les in slaap valtquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dan verwacht ik eigk dat hij dusdanig actief is met modereren dat hij dat nodig heeft
energy is echt kaologoor btw
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok ik zal dat van vorig jaar wel ff opzoeken en copy-pasten.
nee sorryquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Crip het volgende:
herman ga j enog vocaroo voor me opnemen ofwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |