Danic, hoe is het spelen gegaan?
Decembermaand is ook een drukke vermoeiende maand en dan gaan er ook nog virusjes rond, geen ideale combinatie...
AwayTL, ik vind joggingbroekjes ook niet zo heel leuk, maar er is gelukkig best een en ander te krijgen dat er dan net wat leuker uit ziet dan de standaard joggingbroek. Heel af en toe komen we een ander broekje tegen wat ook voldoet en die dan wat vlotter staat

. Aan de ander kant, draag ik zelf ook het liefst dat wat ik prettig vind zitten…
Kinderyoga hebben mijn beide kinderen gedaan. Geen zweverig gebeuren vond ik (soms mochten de ouders een lesje meedoen).
Ze gingen er met plezier heen en zijn er op een gegeven moment mee gestopt, toen wilden ze andere dingen.
Jongste hier zat niet lekker in haar vel en in eerste instantie waren we op zoek naar een kindercoach. We vonden iemand maar die ging met verlof en dan zouden we moeten wachten of een ander zoeken, maar die spraken me een stuk minder aan.
En toen kwamen we bij een tekentherapeute en daar gaat ze nu met enige regelmaat heen.
Ze is de afgelopen tijd enorm gegroeid qua zelfvertrouwen, op school meer haar draai gevonden, met sporten kan je het ook heel goed zien.
Trotse mama modus:
Ze doet karate en ging van een "verlegen" meisje wat op de bank keek naar de les naar een dametje die plezier heeft in wat ze doet. Het helpt dat ze inmiddels een van de oudsten van haar groepje is, dus ze voelt zich groot, maar ze wil ook mee gaan trainen bij een oudere groep. Dat is dan wel weer spannend en vorige keer heeft ze op de bank zitten kijken. Maar die gelegenheid krijgt ze gelukkig ook. En ik ben blij dat ik haar daarin ook haar tijd heb gegeven tot nu toe, want ze weet zelf blijkbaar wat werkt voor haar.
In haar tempo maakt ze steeds stappen en ik vind het superknap.
Van de week zei een andere ouder dat ze het zo mooi vond om te zien hoe ze gegroeid was van begin van het jaar tot nu, hoe anders ze in de les staat. Ik was al trots op mn karateka, maar het is wel heel leuk om te horen dat anderen het verschil ook zien

.