Meestal zie ik ze alleen wanneer we een 10 rittenkaart bij je moeder verzilveren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal moeite met spelling en grammatica?
Nee, ik sta nog eerder te springen om me te laten verkrachten door een schaap.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begint het al te kriebelen?
KOEKOEKquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal zie ik ze alleen wanneer we een 10 rittenkaart bij je moeder verzilveren.
Ieder zo zijn voorkeuren, maar dat is verboden in Nederland.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik sta nog eerder te springen om me te laten verkrachten door een schaap.
Ahja.. Het erectiestoornissen-clubje.. Een dubbele handicap dus!quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal zie ik ze alleen wanneer we een 10 rittenkaart bij je moeder verzilveren.
Ook als je onvrijwillig betast zou worden door een schaap?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren, maar dat is verboden in Nederland.
Ik wist niet dat je moslim was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is anders vaak erg gezellig, en dat kan ik niet van alle schapen zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar jij wilde je nog liever LATEN verkrachten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als je onvrijwillig betast zou worden door een schaap?
Ja, sorry dat ik verwarring zaai.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar jij wilde je nog liever LATEN verkrachten.
Is dat niet met alles?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
FOK! meets zijn prima als het met de juiste mensen is.
Dat weet je pas achteraf..quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
FOK! meets zijn prima als het met de juiste mensen is.
Ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand? Je kunt het ons best vertellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik verwarring zaai.
Ik snap sws niet wat Anne Frank in een vblaward doet, maar áls je dat toch wil doen, doe het dan goed.quote:
Spuug je nog even op Hollands Spoor?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:49 schreef Vasion het volgende:
Straks weer naar Leiden. Hopelijk hangt er geen suïcidaal sfeertje bij treinstation Delft.
Mensen die spugen zijn tering ranzig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spuug je nog even op Hollands Spoor?
Jullie zijn een beetje vervel0nd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand? Je kunt het ons best vertellen.
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:44 schreef Vasion het volgende:
Nog geen winstpartij op WK schaken
Over sport gesproken
Je moeder vindt het soms niet erg als er op bepaalde delen wordt gespuugdquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mensen die spugen zijn tering ranzig.
E2-E4quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een schaker. Dit is gruwelijk. Dacht dat Kasparov-Karpov nooit geëvenaard zou worden qua saaiheid. Dit overtreft zelfs Aljechin-Euwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |