Evan Dando is een geweldige liedjesschrijver.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lemonheads
Damn eeuwen niet gehoord
Tot over een uurtje in de kroeg dan maar?quote:
Gewoon alle afdelingen langs hollen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft trouwens Blow by Blow van Jeff Beck opstaan
Wat een goede ideeënquote:
De herkenning.quote:
Ja die kan wel redelijk spelen jaquote:
3 dagen alleen in bed is veel te lang hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De herkenning.
Ik heb spijt dat ik 'ja' heb gezegd tegen het feestje van vanavond.
Wordt vast heel gezellig hoor, maar ik wil tot maandagochtend in bed blijven eigenlijk. Is ook gezellig.
Er waren er weer een paar dood dus nu administratie en rapportages doen, alleen geen zin inquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Arme patienten.
Laat je ze wel heel?
Nee, dat is prima!quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
3 dagen alleen in bed is veel te lang hoor.
Ik sla afdeling psychiatrie wel over danquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon alle afdelingen langs hollen.
allemaal dood nu?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Er waren er weer een paar dood dus nu administratie en rapportages doen, alleen geen zin in
Vorige patiënt wel pijn gedaan ja
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik sla afdeling psychiatrie wel over dan
aah tofquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die kan wel redelijk spelen ja
Hangt er vanaf wat je doetquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
3 dagen alleen in bed is veel te lang hoor.
Nee altijd voldoende verse aanwas hoorquote:
* Molo mompelt iets over haalbare doelen stellenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo?
Leuke uitdaging voor ze....
in die mannen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is over drie weken. Dan heb ik er wel weer zin in
Gelukkigquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is over drie weken. Dan heb ik er wel weer zin in
Communicatiecampagne gestartquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik begreep dat er al flyers rondgaan in de haven van Trondheim
maar even zonder dollen, wat gaat u doen mevrouw?quote:
Origineelquote:
Met Marijke en Molo naar Trondheim over drie wekenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar even zonder dollen, wat gaat u doen mevrouw?
ik weet, hij zingt echt met zijn gitaarquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met Marijke en Molo naar Trondheim over drie weken
ooh ik las het net iet smet kerst mega dingquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met Marijke en Molo naar Trondheim over drie weken
quote:
Waarschijnlijk komen we daar om van de kou want kou. Of anders vanwege verhongering omdat alles duur is en omdat het niet lukt om elkaar te pimpen aan Noorse zeeluiquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ooh ik las het net iet smet kerst mega ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |