quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:01 schreef Voxs het volgende:
Ik typ tegen mijzelf zoals men tegen zichzelf praat, tskjes.
Laatste keer dat ik ze zag is 30 jaar geleden.quote:
quote:
Vorig..dat jaar ervoor? zag ik hun concert op tv. Ze zijn nog steeds goed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ze zag is 30 jaar geleden.
Hier kan ik me in vinden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met zachte hand, directief. Goede argumenten, goede verwoording en overtuigingskracht. En vooral het gevoel geven dat mensen gehoord worden en hun aanwezigheid belangrijk is. Een delicaat spel. Ik vind het leuk
a forrest was echt vet en ze spelen idd nog goedquote:
Ik zag ze 2 keer live ('84 en '86) en toen speelden ze beide keren een hele lange set van bijna 2 uur lang, en ja, ik heb beide keren genoten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vorig..dat jaar ervoor? zag ik hun concert op tv. Ze zijn nog steeds goed.
Oh een collega vond het nietsquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
a forrest was echt vet en ze spelen idd nog goed
Een schoonzusje is geweest, ze was in de wolkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
a forrest was echt vet en ze spelen idd nog goed
Robert Smith rent nooit rond op het podium, daarbij, het gaat uiteindelijk om de muziek toch......quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh een collega vond het nietsWeinig interactie en RS bleef op één plek staan, zei zij.
Leuke herinneringen!quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ze 2 keer live ('84 en '86) en toen speelden ze beide keren een hele lange set van bijna 2 uur lang, en ja, ik heb beide keren genoten.![]()
Daarna is het er nooit meer van gekomen.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh een collega vond het nietsWeinig interactie en RS bleef op één plek staan, zei zij.
Ik was er niet bijquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen interactie? nou ja hij kondigde gewoon nummers aan en zocht contact vond ik
The Cure gemistquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen interactie? nou ja hij kondigde gewoon nummers aan en zocht contact vond ik
nee helaas nietquote:
Gij machiavelist gijquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met zachte hand, directief. Goede argumenten, goede verwoording en overtuigingskracht. En vooral het gevoel geven dat mensen gehoord worden en hun aanwezigheid belangrijk is. Een delicaat spel. Ik vind het leuk
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar als Jamiroquai komt, gaan we!
hier een mooie david bowie tributequote:
Uhu, uiterst belangrijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:00 schreef Voxs het volgende:
Niet aanwezigheid, inbreng ook. En dan die inbreng naar je hand zetten.
Hihiquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:01 schreef Voxs het volgende:
Ik typ tegen mijzelf zoals men tegen zichzelf praat, tskjes.
focking hard dansenquote:
Oeh Jamiroquaiquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar als Jamiroquai komt, gaan we!
begin volgend jaar nieuw album en dan opvolgend een tour als het goed isquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh Jamiroquai
Die staat nog op mijn lijstje
Thanks! * OscarMopperkont noteert op het prikbordquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
begin volgend jaar nieuw album en dan opvolgend een tour als het goed is
ik zal het ook hier posten als er meer bekend is, krijg fanclub mail om dat soort shit niet mis te lopenquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thanks! * OscarMopperkont noteert op het prikbord
Wel een handdoek mee nemen!quote:
Struikgewas......quote:
Dat doet mij weer denken aan blikken--> (canned)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |