Ik geloof jou gewoon.... Ik 'ken' je al zo lang.. dit kwam geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Alles wat ik nu zeg maakt het er vast niet geloofwaardiger op. Gewoon even een bakkie doen bij vriendin.
whut? wie ben je ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof jou gewoon.... Ik 'ken' je al zo lang.. dit kwam geloofwaardig over.
gewoon bestellen, pic nic bezorgd hier dezelfde dag as je vroeg genoeg besteldquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben gisteren vergeten olijfolie te kopen, kan ik verdorie vandaag weer die supermarkt in.
Na die ene keer niet meer gehad, en het personeel dat er rondloopt begroet me inmiddels vriendelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
En je bent je nu mentaal aan het voorbereiden op de tascontrole?
Traangas.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:12 schreef Voxs het volgende:
oh oh oh actiegroep in ramkoersmodus, een goede wel. Met de grootste uitdaging: "Hoe beheers je 131 mensen en zorg je ervoor dat ze doen wat je wil dat ze doen"
Met als bonusuitdaging 'Hoe manipuleer je het kerngroepje zo, dat ze doen wat je wil én denken zelf ook nog wat in de pap te brokkelen hebben'
Daar moet je geschikte kandidaten voor hebben, ik hoor daar niet bij, ben een dwarsligger.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:12 schreef Voxs het volgende:
oh oh oh actiegroep in ramkoersmodus, een goede wel. Met de grootste uitdaging: "Hoe beheers je 131 mensen en zorg je ervoor dat ze doen wat je wil dat ze doen"
Met als bonusuitdaging 'Hoe manipuleer je het kerngroepje zo, dat ze doen wat je wil én denken zelf ook nog wat in de pap te brokkelen hebben'
* noteert op lijstje.quote:
Vertel eens, hoe doe je dat Voxs?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:12 schreef Voxs het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe doe je dat Voxs?
In eten, drinken, seks, werk, vrije tijd, winkelen, sporten?quote:
werken dus ook. Laatste werkdag als 40-erquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In eten, drinken, seks, werk, vrije tijd, winkelen, sporten?![]()
Ik heb geen zin in werken. Daarom zit ik in de trein die wacht tot ie op het perron kan binnenrollen. In de late uurtjes aan vakantievoorpret gaan doen verneukt het op tijd opstaan en beginnen
Met zachte hand, directief. Goede argumenten, goede verwoording en overtuigingskracht. En vooral het gevoel geven dat mensen gehoord worden en hun aanwezigheid belangrijk is. Een delicaat spel. Ik vind het leukquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe doe je dat Voxs?
hoe is dat een ding?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werken dus ook. Laatste werkdag als 40-er
The Cure <3quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
het maakt niet dat maandag blauw is
de dinsdag grijs en woensdag ook
donderdag geef ik niks om je
maar vrijdags ben ik verliefd
Maandag als bejaarde naar je werk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werken dus ook. Laatste werkdag als 40-er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |