Hyperfocus. Compleet opgaan in iets en de rest om je heen vergeten. Inclusief eten en drinken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kun je nou vergeten te eten?
Als je het druk genoeg hebt met andere dingen merk je dat niet eens.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je maag gaat toch een keer rammelen?
vast wel, gewoon negeren, en niet aan denken, dat kan en geheel automatisch ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat snap ik, maar een hele dag?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hyperfocus. Compleet opgaan in iets en de rest om je heen vergeten. Inclusief eten en drinken.
ja hoor en dat dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een hele dag?
Dat hongergevoel wordt onderdrukt, dan wel geen aandacht aan besteed. Je bent zo druk met andere dingen dat je qua eten en drinken overschakelt op vasten in feite.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele dag heb ik nog niet meegemaakt. Wel dat ik vanaf 13:00 tot 1:00 zo lekker in een flow zat dat eten, drinken en allerlei andere dingen erbij in schoten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een hele dag?
ook wel dat je lekker bezig bent en wel denkt ooh zo even eten kan handig zijn en dan ga je nog even door en dan is het 6 uur laterquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hele dag heb ik nog niet meegemaakt. Wel dat ik vanaf 13:00 tot 1:00 zo lekker in een flow zat dat eten, drinken en allerlei andere dingen erbij in schoten.
Lukt me ook dagenlang, zolang ik maar iets drink.quote:
De mijne rammelt ook stug na zoveel uur. Maar de ene keer verleg ik mijn aandacht er wel naar toe en de andere keer niet. Vaker wel dan niet trouwens. Maar enfin.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn maag rammelt gewoon standaard na 3 uur ofzo. Ik ging zonet gewoon heel snel werken, omdat ik honger had.
jups, een glas water vult ook wel evenquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lukt me ook dagenlang, zolang ik maar iets drink.
Precies! Je kijkt een keer op de klok: oh hmm 18u30. Moet eigenlijk avondeten bereiden. Maar ik ben net zo lekker op weg, ik maak dit wel even af. 'Even' resulteert dan in dat je na 6 uur weer de klok bekijkt. Goh 00:30 laat ik maar naar bed gaanquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook wel dat je lekker bezig bent en wel denkt ooh zo even eten kan handig zijn en dan ga je nog even door en dan is het 6 uur later
Als ik fysiek inspannend werk zou moeten leveren zou ik ook zo van de duizelivheid van mijn stokje gaan. Maar gezien ik bureauwerk heb is het vooral geestelijk vermoeiend. Dus kan je met gemak op rammelende maag uren door.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word op een gegeven moment duizelig en val gewoon om
op een moment is het hongergevoel ook gewoon weg danquote:Op vrijdag 18 november 2016 13:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies! Je kijkt een keer op de klok: oh hmm 18u30. Moet eigenlijk avondeten bereiden. Maar ik ben net zo lekker op weg, ik maak dit wel even af. 'Even' resulteert dan in dat je na 6 uur weer de klok bekijkt. Goh 00:30 laat ik maar naar bed gaan
Serieus, ik kan lang zonder of met heel weinig eten, zolang ik maar drink (geen alcohol uiteraard).quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Een glas water vult? Wat voor magen hebben jullie?
Ik at net een maaltijdsalade en mijn maag is nog steeds in protest.
Ook dat jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een moment is het hongergevoel ook gewoon weg dan
als je gezond bent en goed doorvoed, maar wel goed drinkt kun je wel 2 maanden niet etenquote:Op vrijdag 18 november 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een mens kan op minder leven dan je denkt, er is in de westerse wereld alleen maar sprake van teveel eten, sowieso teveel van alles, nooit van te weinig, want als je echt honger hebt en er is eten dan eet je heus wel.
dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een mens kan op minder leven dan je denkt, er is in de westerse wereld alleen maar sprake van teveel eten, sowieso teveel van alles, nooit van te weinig, want als je echt honger hebt en er is eten dan eet je heus wel.
73 dagen staat het record.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je gezond bent en goed doorvoed, maar wel goed drinkt kun je wel 2 maanden niet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |