quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Marijke heeft je beinvloed!!! Nooit luisteren naar Marijke!
Is gewoon slechte humor dat, engen gestoorde Duitser dit datquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietIk vond die aflevering van South Park al om te kotsen.
ik bedacht em dat ik om 5 30 een shakje had gepakt en verder nog niks,enh je met wel blijvene ten om af te vallenquote:
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedacht em dat ik om 5 30 een shakje had gepakt en verder nog niks,enh je met wel blijvene ten om af te vallen
en gebakken champignons zijn kapot lekkerquote:
Zeker op hoog vuur. Een afblussen met een beetje citroensap, is soms ook lekker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gebakken champignons zijn kapot lekker
Bwhehehe mijn idee dus ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
De vraag is, hoe laten ze Fogel achter
Groooootquote:
Foto!quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grooooot
Voor de helft van de prijs maar nog duurduur
jups, dat was een beeldromannetje vers van de pers.quote:
QFT, liefst samen met dunne uienringen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gebakken champignons zijn kapot lekker
ja beetje spek erbijquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
QFT, liefst samen met dunne uienringen.
Heesj, jij doet niet aan teruglezen! Oke, ik zal met 70 % minderen, die MI's. De overige 20% houd ik voor mijzelf. Beloofd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:28 schreef Fogel het volgende:
Ben je ook even een halfuur weg he.... als die meet slechts 10% zo spannend wordt als jullie MI's kan je er volgens mij al een heel boek over schrijven
En wat voor eenquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
jups, dat was een beeldromannetje vers van de pers.
Awwww toe... Doe het voor medebeelddenkersquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, ik zal met 70 % minderen, die MI's. De overige 20% houd ik voor mijzelf. Beloofd.
Niets uiteraard!quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En wat voor eenWat zat er bij jou in de koffie?
zoiets?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Awwww toe... Doe het voor medebeelddenkersDergelijke posts van jou zijn juist van die pareltjes
Ik deelde slechts 1 %quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Awwww toe... Doe het voor medebeelddenkersDergelijke posts van jou zijn juist van die pareltjes
Nee jij hebt geen Voxs vibes.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoiets?
langzaam kroop Molo op Fogel, ze likte over zijn gebolde boxershort...
Gewatteerde boxershorts! Logisch in Noorwegenquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoiets?
langzaam kroop Molo op Fogel, ze likte over zijn gebolde boxershort...
In dat geval please continuquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik deelde slechts 1 %
En nee, tijd voor andere dingen.
nou meer gebold van iets anders :pquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewatteerde boxershorts! Logisch in Noorwegen
Pagina stond nog open bij mijn laatste post. Lees je dan vooruit of teruguit als je vanaf daar verder leest?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heesj, jij doet niet aan teruglezen! Oke, ik zal met 70 % minderen, die MI's. De overige 20% houd ik voor mijzelf. Beloofd.
jaja ik probeerde te blokkenquote:
Voorteruguit, goed compromis?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pagina stond nog open bij mijn laatste post. Lees je dan vooruit of teruguit als je vanaf daar verder leest?
Voorugteruit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
jaja ik probeerde te blokken
[..]
Voorteruguit, goed compromis?
heel eerlijk, ik zeg plausibelquote:
Ben ermee bezig maar gaat stroef vandaag.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Lunch op, kaasbroodje en een bord salade
moest je zelf naar de koelkast lopen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ermee bezig maar gaat stroef vandaag.
Dat sws, maar eten wil bij mij niet altijd 'vlotten'.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
moest je zelf naar de koelkast lopen?
Hier krentenbollen met kaas. Alleen het glas melk ontbreekt voor een typisch Nederlandse lunchquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Lunch op, kaasbroodje en een bord salade
OK OK...quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
jaja ik probeerde te blokken
[..]
Voorteruguit, goed compromis?
ja ik had dat ook, gewoon om half negen 's avodns denken ik ben wat vergeten vandaag, ooh jaa etenquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat sws, maar eten wil bij mij niet altijd 'vlotten'.
De ene dag lukt het beter dan de ander.
door er niet aan te denkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kun je nou vergeten te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |