SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella![]()
Nee het was tamelijk serieus
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
kan geen filmpje vinden ervan
maar was pers conferentie omdat meneer bang was dat mensen pyeongchang zullen verwarren met pyongyang.
dit is blijkbaar al ooit gebeurt![]()
![]()
Ik woonde eerst ook zo dicht bij een slijter. Was superrelaxed.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier 1 minuut![]()
Ze kennen mijn voornaam
En zorgwekkend he? Ik had dat bij een bierzaak, ik kwam hem ook steeds tegen op een bierfestival. Mooi wel.🐙![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier 1 minuut![]()
Ze kennen mijn voornaam
Ik heb bij een snackbar dat de eigenaar mijn bestelling weet
Toegegeven, ik kom er al 20 jaar
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Dit gaat een probleem worden als Fatty Kim III de raketten lanceert en hij niet goed articuleert.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:00 schreef isax het volgende:
kan geen filmpje vinden ervan
maar was pers conferentie omdat meneer bang was dat mensen pyeongchang zullen verwarren met pyongyang.
dit is blijkbaar al ooit gebeurt🐙![]()
de lokale subway wist naar 3 jaar mijn bestelling nog.
durfde niet te zeggen dat ik voortaan wat anders bestelde.![]()
Hahaha jaquote:Op donderdag 17 november 2016 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woonde eerst ook zo dicht bij een slijter. Was superrelaxed.
En zorgwekkend he? Ik had dat bij een bierzaak, ik kwam hem ook steeds tegen op een bierfestival. Mooi wel.
Maar toch heeft het wel wat. Leuk als zo'n winkelier je dan tipt en speciaal iets voor jou uitzoekt.With the stars as her umbrella![]()
Maar andere likeur tips: stroopwafel met een rood etiket en speculaas van van zuidam.
Mixxen van die smaken is ook aan te raden
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ja, zulke zakenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb bij een snackbar dat de eigenaar mijn bestelling weet
Toegegeven, ik kom er al 20 jaar
Ik zeg maar even niksquote:Op donderdag 17 november 2016 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woonde eerst ook zo dicht bij een slijter. Was superrelaxed.
En zorgwekkend he? Ik had dat bij een bierzaak, ik kwam hem ook steeds tegen op een bierfestival. Mooi wel.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja
Maar toch heeft het wel wat. Leuk als zo'n winkelier je dan tipt en speciaal iets voor jou uitzoekt.
Een vriendin van me bleef zich er over verbazen dat ook bij de stripwinkel, theewinkel, kunstbenodigdhedenwinkel, etc mensen mij aanspraken. En het was niet alsof ik er nou bizarre hoeveelheden geld tegenaan gooi. Maar het scheelt als het winkels zijn waarvan de eigenaar achter de toonbank staat / de verkoper een passie heeft voor het ding wat hij verkoopt. Gedeelde interesse helpt een hoop.🐙![]()
en kaneel van die toko dusquote:Op donderdag 17 november 2016 19:02 schreef PeZu het volgende:
Maar andere likeur tips: stroopwafel met een rood etiket en speculaas van van zuidam.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
of je hebt gewoon net zo'n kop als ik. Mij vergeten ze ooit vrijwel nooit en weet nou niet echt of dat positief isquote:Op donderdag 17 november 2016 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin van me bleef zich er over verbazen dat ook bij de stripwinkel, theewinkel, kunstbenodigdhedenwinkel, etc mensen mij aanspraken. En het was niet alsof ik er nou bizarre hoeveelheden geld tegenaan gooi. Maar het scheelt als het winkels zijn waarvan de eigenaar achter de toonbank staat / de verkoper een passie heeft voor het ding wat hij verkoopt. Gedeelde interesse helpt een hoop.
Gekquote:Op donderdag 17 november 2016 19:01 schreef isax het volgende:
de lokale subway wist naar 3 jaar mijn bestelling nog.
durfde niet te zeggen dat ik voortaan wat anders bestelde.
Klinkt ook niet vervelendquote:Op donderdag 17 november 2016 19:02 schreef PeZu het volgende:
dit ligt te tukken in haar wipstoel (ja dat heet echt zo). Waardeloos die kinderenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
Kan Larfje niet bijspringen? Jong geleerd enzo
![]()
oh kut, de kip bakt aan, even roeren
Haha. Dat kan ook. Dat of ik ben die ene die steeds al die rare shit koopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
of je hebt gewoon net zo'n kop als ik. Mij vergeten ze ooit vrijwel nooit en weet nou niet echt of dat positief is🐙![]()
vrij waarschijnlijk ook wel jaquote:Op donderdag 17 november 2016 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Dat kan ook. Dat of ik ben die ene die steeds al die rare shit koopt.![]()
Tof is dat!quote:Op donderdag 17 november 2016 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin van me bleef zich er over verbazen dat ook bij de stripwinkel, theewinkel, kunstbenodigdhedenwinkel, etc mensen mij aanspraken. En het was niet alsof ik er nou bizarre hoeveelheden geld tegenaan gooi. Maar het scheelt als het winkels zijn waarvan de eigenaar achter de toonbank staat / de verkoper een passie heeft voor het ding wat hij verkoopt. Gedeelde interesse helpt een hoop.
Naar zulke winkels ga je ook graag terug![]()
Ik heb dat met de ijzerwarenwinkel hier om de hoek. Werken allemaal oude kereltjes die het leuk vinden om mij met mijn twee linkerhanden te adviseren
het helpt ook wel als je niet 13 in dozijn bent.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin van me bleef zich er over verbazen dat ook bij de stripwinkel, theewinkel, kunstbenodigdhedenwinkel, etc mensen mij aanspraken. En het was niet alsof ik er nou bizarre hoeveelheden geld tegenaan gooi. Maar het scheelt als het winkels zijn waarvan de eigenaar achter de toonbank staat / de verkoper een passie heeft voor het ding wat hij verkoopt. Gedeelde interesse helpt een hoop.![]()
Hoe laat ga je erheen?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen even langslopen, er zit er eentje op 10 minuten lopen van m'n huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe laat ga je erheen?Wat hoor ik nu? Bezorgen ze ook thuis‽SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: