Whehe. Ik dacht nog even de inhoud van de kegel te gaan berekenen maar zonder tweede diameter of een hoek kan je daar weinig mee.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh crap, dan zit ik iets ernaast met mijn berekening.
Anyway ca. 0,5 liter zal wel aardig kloppen.
Die is dan ook aanzienlijk moeilijker, want daar moet je meer voor onthouden.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:33 schreef isax het volgende:
[..]
godverdomme en ik kan niet eens de tafel van 3.
quote:
JIJ BENT NIET GEVERIFICEERDquote:Op donderdag 17 november 2016 17:37 schreef DeSwabber het volgende:
Volgens mijn berekeningen is het een halve liter.
zeker waarquote:Op donderdag 17 november 2016 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als je een echte molo designer larf kunt krijgen ga je daar natuurlijk altijd voor!
Heb jij nou een slavink voor je naam?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
JIJ BENT NIET GEVERIFICEERD
Nepzwabbert.
Moet dat sterretje nuttig maken van de baas.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
JIJ BENT NIET GEVERIFICEERD
Nepzwabbert.
Dank u eckte Zwabquote:Op donderdag 17 november 2016 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Halve liter ongeveer volgens m'n berekening. Iets meer maar gezien het een afgeknotte kegel is en je hem waarschijnlijk niet tot de rand kan vullen kom ik op zoiets.
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, zondag 20 november, op verjaardag zelf dus
gvdquote:Op donderdag 17 november 2016 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ik dacht nog even de inhoud van de kegel te gaan berekenen maar zonder tweede diameter of een hoek kan je daar weinig mee.
Precies. Als de diameter op circa het midden van de hoogte is gemeten, klopt mijn berekening nog redelijk. Maar voor de leek zal de benadering op 0,5 vast voldoende zijnquote:Op donderdag 17 november 2016 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ik dacht nog even de inhoud van de kegel te gaan berekenen maar zonder tweede diameter of een hoek kan je daar weinig mee.
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij nou een slavink voor je naam?
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij nou een slavink voor je naam?
quote:
jij bent hier bijna nooit man, jou ken ik amper. En mod, dus sowieso verdachtquote:
Ik krijg zin om te gourmetten nu ik aan slavinken moet denkenquote:Op donderdag 17 november 2016 17:40 schreef Molo het volgende:
Slavinken vind ik zo'n mega tegenvallend stuk verwerkt restvlees
Ik heb hier in deze reeks denk ik nog steeds een van de hoogste PCsquote:Op donderdag 17 november 2016 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
jij bent hier bijna nooit man, jou ken ik amper. En mod, dus sowieso verdacht
Ik zal wel gezakt zijn op die lijstquote:Op donderdag 17 november 2016 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier in deze reeks denk ik nog steeds een van de hoogste PCs![]()
En ik ben geen mod.
Je mag mijn portie ook wel hebben danquote:Op donderdag 17 november 2016 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg zin om te gourmetten nu ik aan slavinken moet denken.
"Manager" danquote:Op donderdag 17 november 2016 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier in deze reeks denk ik nog steeds een van de hoogste PCs![]()
En ik ben geen mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |