spiraalquote:
Klinkt bijna als de sig van cat.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
pil+condoom+voor klaarkomen eruit
seks met mijn huidige vriendin is prima (beter dan alles ervoor)quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Molo het volgende:
Tail, moet je dan niet egwoon een andere chick neuken of andere dingen doen tijdens de sex als het zo voelt voor je??
Je maakt een geintje toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
pil+condoom+voor klaarkomen eruit
ik zal het oppen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
spiraal
Echt, ik HOUUUU van dat ding
helaas niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je maakt een geintje toch?
Met zoveel stress zou ik ook ongelukkig worden
jaquote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef isax het volgende:
heb je wel seksuele voorlichting gehad?
Je kunt 'm er niet uithalen wanneer je wilquote:Op donderdag 17 november 2016 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
spiraal
Echt, ik HOUUUU van dat ding
Pfft. Gewoon aan de touwtjes trekken toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt 'm er niet uithalen wanneer je wil
een spriaaltje is veilig genoeg, en gezond aangezien ze dan geen onnodige hormonen sliktquote:Op donderdag 17 november 2016 16:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zal het oppen.
hee schat je neemt ook nog maar een spiraal
Als de huidige toch veel beter is, dan ben je toch zo van dat trauma af? Je bent verdorie net begonnen....quote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
helaas niet.
maar goed vorige bedparners waren
en dan bedoel ik dat ik er een trauma aan heb
ja ok, maar nog steeds klote...quote:Op donderdag 17 november 2016 16:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
seks met mijn huidige vriendin is prima (beter dan alles ervoor)
over seks in het algemeen?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er eigenlijk nog nooit overnagedacht
Je bent echt driedubbel beschermd, nou ja twee. Voor het zingen de kerk uit, is niet zo'n beste methode natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
helaas niet.
kun je de rest skippen, tenzij ze in het weekend ook negers afwerkt achter het station, dan zou ik toch wat rubbers gebruiken, ofzoquote:Op donderdag 17 november 2016 16:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zal het oppen.
hee schat je neemt ook nog maar een spiraal
Nee welke voorbehoedsmiddelen ik zou moeten gebruiken mocht het er ooit van komenquote:
seks doe je toch samen? Hoezo kan je bedpartner dan drama zijn? Of had je gewoon van die GGZ wijven ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
helaas niet.
en dan bedoel ik dat ik er een trauma aan heb
dat is gewoon dopamine level wat droptquote:Op donderdag 17 november 2016 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ok, maar nog steeds klote...
heb je ook met psychiater besproken hoop ik dit? (stukje dat je na klaarkomen depri gedachten/gevoelens hebt bedoel ik)
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt 'm er niet uithalen wanneer je wil
Alsnog is dat niet normaal.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is gewoon dopamine level wat dropt
ik ben het niet vaak met je eens, maar dit jaquote:Op donderdag 17 november 2016 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
een spriaaltje is veilig genoeg, en gezond aangezien ze dan geen onnodige hormonen slikt
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
seks doe je toch samen? Hoezo kan je bedpartner dan drama zijn? Of had je gewoon van die GGZ wijven ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 16:17:07 ]
eujquote:Op donderdag 17 november 2016 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
seks doe je toch samen? Hoezo kan je bedpartner dan drama zijn? Of had je gewoon van die GGZ wijven ofzo?
gewoon tegen die tijd bekijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee welke voorbehoedsmiddelen ik zou moeten gebruiken mocht het er ooit van komen
ja snap ik, maar daar is mee om te gaanquote:Op donderdag 17 november 2016 16:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is gewoon dopamine level wat dropt
ja klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ja snap ik, maar daar is mee om te gaan
en het bespreken waardquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:16 schreef tailfox het volgende:
[..]ja GGZ wijven dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ook goedkoopstequote:Op donderdag 17 november 2016 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen seks is een hele goede
als me herinner dat je dat steeds meldt als je het wel een keer met me eens bent , ben je het wrs vaker met me een s dan je leif isquote:Op donderdag 17 november 2016 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben het niet vaak met je eens, maar dit ja
wat een uitvinding
'quote:Op donderdag 17 november 2016 16:19 schreef Molo het volgende:
Ik moet nog steeds lunchen dus ik denk dat ik maar meteen voor avondeten ga
Kip cashew![]()
daarin was ik grotendeels ontoerekeningsvatbaarquote:Op donderdag 17 november 2016 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
als me herinner dat je dat steeds meldt als je het wel een keer met me eens bent , ben je het wrs vaker met me een s dan je leif is
Ik vind de vloer stofzuigen ook niet superspannend, maar ik word er niet verdrietig van als ik klaar ben.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja klopt.
vind seks gewoon niet super ofzo
Het is de schuld van je zusjes!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:20 schreef tailfox het volgende:
hoe kwammen we van taart naar seks naar rape?
je betaalt je vriendin voor seks?quote:
verdrietig is groot woord.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind de vloer stofzuigen ook niet superspannend, maar ik word er niet verdrietig van als ik klaar ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |