Hopelijk heb je een wijze les geleerd. Zusjes delen niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
er was genoeg taart.
er is gewoon nog meer dan 60 procent choco over.
wist ik veel dat mijn zusjes niet kunnen delen
Wel de betere keuze als je wilt afvallen.quote:
quote:
ik dacht die kamer olifanten in wording krijgen nooit alles op en vinden chocola toch lekker.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een wijze les geleerd. Zusjes delen niet.
dus dit, trek dieet werkt best goed, als je snack honger krijgt gewoon even ene fapje en klaarquote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel de betere keuze als je wilt afvallen.
geen idee.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent bekeerd tot het ieniminimuisisme?
Zusjes doen alles om hun broer te plagen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik dacht die kamer olifanten in wording krijgen nooit alles op en vinden chocola toch lekker.
mijn verjaardags cakequote:Op donderdag 17 november 2016 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zusjes doen alles om hun broer te plagen.
Is je vriendin een zeester?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee.
vind seks gewoon kut.
nope.quote:
Hopelijk bekeert Joosie zich daar ook toe dan.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent bekeerd tot het ieniminimuisisme?
temporaalkwab meneerquote:Op donderdag 17 november 2016 15:20 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hè, ik wilde hier iets op zeggen, maar kom het maar lekker zelf uit mijn frontaalkwab halen!
Lolwhutquote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
ik bedoel seks met een stevige condoom is wel lekker
Misschien telt het dan niet meerquote:Op donderdag 17 november 2016 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ieniminimuisisme wordt woord van het jaar 2017
misschien heb je seks met het verkeerde geslachtquote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
Deel je zusjes met onsquote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
er was genoeg taart.
er is gewoon nog meer dan 60 procent choco over.
wist ik veel dat mijn zusjes niet kunnen delen
waarom dan wel?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
oud zat kom maar halenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deel je zusjes met ons![]()
Of zijn ze te jong?
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
pil+condoom+voor klaarkomen eruitquote:Op donderdag 17 november 2016 16:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Zit je anders de hele tijd in angst over mogelijk scheuren of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |