goed geedit wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef PeZu het volgende:
wat een jankzak
https://www.powned.tv/artikel/reactie-wilders
van alles willen roepen en opruien en maar janken als hij zijn billen heel licht brand...
ja maar hunnie roepen ook nare dingen dus het is niet eerlijk dat wilder straf krijgt
Verstop hun tampons. Klaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:54 schreef tailfox het volgende:
ik ben teleurgesteld.
gisteren was ik jarig en er was nog slagroom taart (halve taart) en chocolade taart over(geen idee hoeveel vind dat toch niet te vreten).
ik dacht ik pak een stuk als ik zover ben met mijn hw.
hebben mijn 2 zussjes gewoon even de halve slagroom taart opgegeten want ze weten dat ik chocolade taart niet lekker vind(taart moet lekker zijn) zodat ze zelf meer taart kunnen eten..
haat mijn leven
#viesdik
Hoe dronken was je?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
Er werden net twee amazonpakketjes bezorgd.
Een dvd die ik verwachtte, de ander een lap stof in een plastic zak die volgens de sticker een bedspread moet voorstellen.
Ik heb geen idee waarom. Ik heb dit niet besteld, en het is een los pakketje. Niet alsof ze per ongeluk iets in mijn doos er bij hebben gestopt. Naam en adres staat op het pakket, alles.
Maar zoals ik al zei, het is een losse doos. Het ding dat ik wel besteld heb kwam in zijn eigen doos.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:52 schreef isax het volgende:
[..]
iemand heeft dat besteld maar is in jouw pakketje gevallen met sorteren waarschijnlijk.
dus amazon weet dat niet.
nehquote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstop hun tampons. Klaar.
Vraag Isax eens?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, het is een losse doos. Het ding dat ik wel besteld heb kwam in zijn eigen doos.
trek je af in haar slipjequote:Op donderdag 17 november 2016 15:54 schreef tailfox het volgende:
ik ben teleurgesteld.
gisteren was ik jarig en er was nog slagroom taart (halve taart) en chocolade taart over(geen idee hoeveel vind dat toch niet te vreten).
ik dacht ik pak een stuk als ik zover ben met mijn hw.
hebben mijn 2 zussjes gewoon even de halve slagroom taart opgegeten want ze weten dat ik chocolade taart niet lekker vind(taart moet lekker zijn) zodat ze zelf meer taart kunnen eten..
haat mijn leven
#viesdik
zit er geen factuur bij?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, het is een losse doos. Het ding dat ik wel besteld heb kwam in zijn eigen doos.
Wel je IP adres toch?quote:
ja puber gehuil krijgt ene puber reactiequote:
of sinterklaas.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel je IP adres toch?
NSA doet de rest wel voor haar
ik ben al 5 uur nonstop hw aan maken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja puber gehuil krijgt ene puber reactie
misschien was het het pakje na jou pakje en was zei de stickeraparaat nopneopenopenopequote:Op donderdag 17 november 2016 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Is ook nooit met Amazon volgens mij.
Taart moet je altijd claimen. Desnoods ontbijt je met taart.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben al 5 uur nonstop hw aan maken.
ik had zin in de beloning
ja en die geef ik je, klaarkomen is lekkerder dan taart imho en beter omdat je ook nog wat calorieën verbrandt ipv tot je neemtquote:Op donderdag 17 november 2016 15:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben al 5 uur nonstop hw aan maken.
ik had zin in de beloning
er was genoeg taart.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Taart moet je altijd claimen. Desnoods ontbijt je met taart.
pure verdrietquote:Op donderdag 17 november 2016 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ergens op de wereld zit nu een meisje te huilen, omdat haar olifantensprei er nog steeds niet is.
seks is overrated.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en die geef ik je, klaarkomen is lekkerder dan taart imho en beter omdat je ook nog wat calorieën verbrandt ipv tot je neemt
Hopelijk heb je een wijze les geleerd. Zusjes delen niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
er was genoeg taart.
er is gewoon nog meer dan 60 procent choco over.
wist ik veel dat mijn zusjes niet kunnen delen
Wel de betere keuze als je wilt afvallen.quote:
quote:
ik dacht die kamer olifanten in wording krijgen nooit alles op en vinden chocola toch lekker.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een wijze les geleerd. Zusjes delen niet.
dus dit, trek dieet werkt best goed, als je snack honger krijgt gewoon even ene fapje en klaarquote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel de betere keuze als je wilt afvallen.
geen idee.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent bekeerd tot het ieniminimuisisme?
Zusjes doen alles om hun broer te plagen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik dacht die kamer olifanten in wording krijgen nooit alles op en vinden chocola toch lekker.
mijn verjaardags cakequote:Op donderdag 17 november 2016 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zusjes doen alles om hun broer te plagen.
Is je vriendin een zeester?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee.
vind seks gewoon kut.
nope.quote:
Hopelijk bekeert Joosie zich daar ook toe dan.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent bekeerd tot het ieniminimuisisme?
temporaalkwab meneerquote:Op donderdag 17 november 2016 15:20 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hè, ik wilde hier iets op zeggen, maar kom het maar lekker zelf uit mijn frontaalkwab halen!
Lolwhutquote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
ik bedoel seks met een stevige condoom is wel lekker
Misschien telt het dan niet meerquote:Op donderdag 17 november 2016 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ieniminimuisisme wordt woord van het jaar 2017
misschien heb je seks met het verkeerde geslachtquote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
Deel je zusjes met onsquote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
er was genoeg taart.
er is gewoon nog meer dan 60 procent choco over.
wist ik veel dat mijn zusjes niet kunnen delen
waarom dan wel?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
oud zat kom maar halenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deel je zusjes met ons![]()
Of zijn ze te jong?
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:06 schreef tailfox het volgende:
pil+condoom+voor klaarkomen eruitquote:Op donderdag 17 november 2016 16:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Zit je anders de hele tijd in angst over mogelijk scheuren of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |