Die ook die ook. Om de hele discussie hoor. En dat leuke beeld van bezorger in bad.quote:
Waar de bezorger je pakketje moet aanbieden, bij de brievenbus of bij je voordeur.quote:
ligt eraan wat voor pakketje. Als het door de brievenbus past dan daar. Is het een bestelling waarvoor getekend moet worden bij ontvangst dan bij de deur.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar de bezorger je pakketje moet aanbieden, bij de brievenbus of bij je voordeur.
De kas kan je spekken, kan je custom css doen en ook moderators verbergen. Hoe precies kan je in ABO vragen. Go for it, want dit zit wel erg diep bij je blijkbaarquote:Op donderdag 17 november 2016 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn volgende reactie was het spekken van de kas van Fok.
Kun jij je blauwe kleurtje niet kwijtraken, dan kan jij ook op negeren.
Dat zeker, maar wat zegt dat over mij?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:05 schreef Voxs het volgende:
AI is een behulpzame man, dat is wel een conclusie die getrokken kan worden.
kennelijk dat je een sneu luie donder bentquote:Op donderdag 17 november 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker, maar wat zegt dat over mij?
Ik weeg de situatie af, en maak een keuze.
Dat AI behulpzaam is zegt niets over jouquote:Op donderdag 17 november 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker, maar wat zegt dat over mij?
Ik weeg de situatie af, en maak een keuze.
Daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
kennelijk dat je een sneu luie donder bent
Nu is het alleen nog de vraag of een mooie deerne een pakketje komt brengen die dezelfde conclusie trekt en wellicht in de stemming is om nog wat meer te trekkenquote:Op donderdag 17 november 2016 15:05 schreef Voxs het volgende:
AI is een behulpzame man, dat is wel een conclusie die getrokken kan worden.
In de algemene voorwaarden van PostNL staat: aan het adres zelf. Indien een flat voorzien is van een intercom maar geen lift, kan gevraagd worden om het pakket beneden op te komen halen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar de bezorger je pakketje moet aanbieden, bij de brievenbus of bij je voordeur.
In mijn flat is een prima lift.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van PostNL staat: aan het adres zelf. Indien een flat voorzien is van een intercom maar geen lift, kan gevraagd worden om het pakket beneden op te komen halen.
Laten we die vraag voorleggen aan de Tweed kamer.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu is het alleen nog de vraag of een mooie deerne een pakketje komt brengen die dezelfde conclusie trekt en wellicht in de stemming is om nog wat meer te trekken
pfiew dat komt goed uitquote:
Ja, sorry, ik heb gewoon moeite met mensen die toch de hele dag al niks uitvoeren en dan nog durven te gaan klagen over mensen die aan het werk zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat AI behulpzaam is zegt niets over jou
Goed idee!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laten we die vraag voorleggen aan de Tweed kamer.
Denk dat de gemiddelde man zich bij een vrouw iets meer moeite zal doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus er is geen reden om het niet naar je deur te komen brengen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In mijn flat is een prima lift.
Niet te hard roepen dit, dan wil AI je blokkerenquote:Op donderdag 17 november 2016 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus er is geen reden om het niet naar je deur te komen brengen.
Postbode blijft ook niet aan het begin van de straat staan wachten omdat je in het laatste huis woont.
Dit dus en mijn deur is dus boven.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Postbode blijft ook niet aan het begin van de straat staan wachten omdat je in het laatste huis woont.
Te laat, ik heb het al verstuurd naar het velours lokaal.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
hier welquote:Op donderdag 17 november 2016 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een kunst soms voorbij op hoge poten te gaan en onderscheid te maken in wat redelijk is Arch..quote:Op donderdag 17 november 2016 15:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb gewoon moeite met mensen die toch de hele dag al niks uitvoeren en dan nog durven te gaan klagen over mensen die aan het werk zijn.
Sue me...
Maar goed, het heeft verder geen zin om hier op in te gaan eigenlijk.
Hoe is het met je armen?
heb je wel genoeg gedaan vandaag, je moet even bij AI tjekken, dat bepaalt nml je handelen naar anderen toe.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens heen en weer naar de Jumbo, kijken of ik daar mijn eigen vlees kan snijden.
Bel de politie.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar kan ik die aanvragen?
nee gewoon veel pakketjes en te lui om alle adressen langs te gaanquote:
quote:
whehehequote:Op donderdag 17 november 2016 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb net een uur staan soppen. Vind het wel best.
Linnenkamer was ook nog een idee geweest..quote:Op donderdag 17 november 2016 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te laat, ik heb het al verstuurd naar het velours lokaal.
Hallo hier Muis.quote:
Dan komen ze de voordeur dichtlassen. Ik hoop voor je dat de postbode je pizza door de bus in je deur komt doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hallo hier Muis.
Hallo hier de politie waarmee kunnen we u van dienst zijn?
Ik wil graag een omgangsverbod.
En wat is de naam van de persoon? En waarom precies?
Mensen, omdat mensen
gewoon calzones bestellen dat past beterquote:Op donderdag 17 november 2016 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan komen ze de voordeur dichtlassen. Ik hoop voor je dat de postbode je pizza door de bus in je deur komt doen.
Niet eens een crisisdienst?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan komen ze de voordeur dichtlassen. Ik hoop voor je dat de postbode je pizza door de bus in je deur komt doen.
Ligt dat in de zijdevleugel?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te laat, ik heb het al verstuurd naar het velours lokaal.
Met extra neushoorn.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon calzones bestellen dat past beter
nee gene cola geven!!!quote:
Hè, ik wilde hier iets op zeggen, maar kom het maar lekker zelf uit mijn frontaalkwab halen!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:18 schreef PeZu het volgende:
nog niks gedaan vandaag, ik hoop wel dat er zo nog stroom uit het stopcontact komt en niet dat ik het moet gaan halen in de wijkcentrale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |