quote:Op woensdag 16 november 2016 20:28 schreef isax het volgende:
[..]
Misschien is Good Girls Revolt dan iets voor hem. Gaat over vrouwen emancipatie.
Nee, ik heb hem niet kunnen vinden in ieder geval.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
stom
Ik zou er heen gaan
Issie echt helemaal nergens te zien? Ook niet in LantarenVenster ofzo?
ik moet nog steeds etenquote:Op woensdag 16 november 2016 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
Dus ik heb naar crackers gegeten #zelfmedelijden
wat een kuthoeren!quote:Op woensdag 16 november 2016 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem niet kunnen vinden in ieder geval.
Hier moeten kamervragen over komen, dit kan zo niet langerquote:
In dat geval ligt het altijd aan de oudersquote:Op woensdag 16 november 2016 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
wie weet, wordt vast zo'n verwend kutkind wat alleen maar foie gras en frambozen wil
ja man, crackersquote:
INDERDAAD!quote:Op woensdag 16 november 2016 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier moeten kamervragen over komen, dit kan zo niet langer
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 16 november 2016 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ja man, crackers
wij hebben witlof met ham en kaas, wordt nét voor mijn neus gezet
ja dat weet ik wel zeker in dit gevalquote:Op woensdag 16 november 2016 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In dat geval ligt het altijd aan de ouders![]()
Dank u! Ga jij eens wat fatsoenlijks te knagen regelen voorjezelf mevrouw!quote:
Zijn er nog mensen doodgegaan bij jou?quote:
crv?quote:
vandaag verder nog niet, maar wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 16 november 2016 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen doodgegaan bij jou?
quote:
Hij rook naar eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |