WAT IS DEZE???quote:Op woensdag 16 november 2016 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is gewoon na maanden nog steeds niet in Nederland uitgekomen.
quote:Op woensdag 16 november 2016 20:15 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik zou hem daar toch eens op aanspreken als ik jou was, want dit kan natuurlijk niet.ik zal hem een mailtje sturen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
wow serieus?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:12 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Ken het eigenlijk alleen maar door deze marketing fail
Krijgt je larf ook al het e.e.a te happen?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ik moet nog eten
Koos faalde een beetje in zijn bedenken dat hij ook anderen om zich heen heeft om rekening mee te houden
Ja, en ze verschonen het bedgoed dagelijks, dus een bukakiparty is theoretisch gezien ook al geen probleem.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
wel beetje mooi bed voor al die Japanse chicks die je in bed gaat slingeren?
Houd hij van auto's? Originele cast van top gear heeft contract met Amazon prime.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank
klinkt als een aanrader en reden om Koos aan te sporen dit te "kopen"
Was in nycquote:
Ik snap het echt niet. De Hollywood Godzilla was hier best intens gemarket, en de Japanse is niet eens in een filmhuis te zien oid. Ik bedoel, het is een man in een rubber Godzillapak en zo. Maar dat is deel van de charme.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
WAT IS DEZE???
Daar is toch genoeg markt voor man
Wij kijken hier alleen films met blanke, trut!quote:Op woensdag 16 november 2016 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. De Hollywood Godzilla was hier best intens gemarket, en de Japanse is niet eens in een filmhuis te zien oid. Ik bedoel, het is een man in een rubber Godzillapak en zo. Maar dat is deel van de charme.
[ afbeelding ]
No way!!!!quote:Op woensdag 16 november 2016 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. De Hollywood Godzilla was hier best intens gemarket, en de Japanse is niet eens in een filmhuis te zien oid. Ik bedoel, het is een man in een rubber Godzillapak en zo. Maar dat is deel van de charme.
[ afbeelding ]
sjezus, maar serieus. dit verzin je toch nietquote:Op woensdag 16 november 2016 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
Was in nyc
Een stad vol met joden
Waren obviously not amused.
vandaag appel/aardbeimoes en ze gaat steeds meer happen. Eerst twee theelepeltjes en nu een halve kom ongeveerquote:Op woensdag 16 november 2016 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgt je larf ook al het e.e.a te happen?
kijk eens aanquote:Op woensdag 16 november 2016 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en ze verschonen het bedgoed dagelijks, dus een bukakiparty is theoretisch gezien ook al geen probleem.
Koos is meer wijf dan ik, dus nopequote:Op woensdag 16 november 2016 20:17 schreef isax het volgende:
[..]
Houd hij van auto's? Originele cast van top gear heeft contract met Amazon prime.
Vermoed publiciteits stunt want kan nooit dat ze dat niet in hadden kunnen calculeren.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
sjezus, maar serieus. dit verzin je toch niet
Vast één of andere marketingkut die hoopte op veel publiciteit en dacht dat veel aandacht sowieso een succes zou zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:25 schreef isax het volgende:
[..]
Vermoed publiciteits stunt want kan nooit dat ze dat niet in hadden kunnen calculeren.
Ahhhhh leuk!quote:Op woensdag 16 november 2016 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
vandaag appel/aardbeimoes en ze gaat steeds meer happen. Eerst twee theelepeltjes en nu een halve kom ongeveer
stomquote:Op woensdag 16 november 2016 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eensquote:Op woensdag 16 november 2016 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het schitterend. Bedoel, CGI Hollywood Godzilla was awesome, maar dit is geweldig.
wie weet, wordt vast zo'n verwend kutkind wat alleen maar foie gras en frambozen wilquote:Op woensdag 16 november 2016 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhhh leuk!Gaat hard! Nog ff en dan eet ze met de pot mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |