Het hotel dat er achter staat maar geboekt nu. Is vast een prima buurt. En zo niet dan cancel ik wel weerquote:Op woensdag 16 november 2016 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is het Toho Theater, die Godzillakop is vanwege de Shin Gojira film. (Die gemaakt wordt door Toho)
zal wel een open deur vraag zijn, maar waar gaat dit over?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
isa, we moeten wel dit kijken he:
[ afbeelding ]
geeft niet, dan slaap ik toch alquote:Op woensdag 16 november 2016 20:07 schreef Molo het volgende:
Dat hotel
En sterkte met verteren Clix, dat worden stinkwindjes later op de avond
Nazi murica in 21e eeuw.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
zal wel een open deur vraag zijn, maar waar gaat dit over?
je vergeet Lost in Translation kijkenquote:Op woensdag 16 november 2016 20:08 schreef Fogel het volgende:
Nu Godzilla nog kijken en ik ben klaar
prrrt prrrrtquote:Op woensdag 16 november 2016 20:10 schreef clixplicity het volgende:
[..]
geeft niet, dan slaap ik toch al
klinkt goedquote:Op woensdag 16 november 2016 20:10 schreef isax het volgende:
[..]
Nazi murica in 21e eeuw.
Dus derde rijk is nooit verslagen.
Serie gebaseerd op een boek van Philip K. Dick, over een alternatieve wereld waarin de Nazi's de Tweede Wereldoorlog wonnen en het oosten van de VS overnamen. Alles ten westen van de Rockies is geclaimd door de Japanners.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
zal wel een open deur vraag zijn, maar waar gaat dit over?
Netflix binnenkort maar eens aanslingeren.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
je vergeet Lost in Translation kijken
Hij is gewoon na maanden nog steeds niet in Nederland uitgekomen.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:08 schreef Fogel het volgende:
Nu Godzilla nog kijken en ik ben klaar
oh dat had ik wel gezien ja, wist niet dat het daar van wasquote:Op woensdag 16 november 2016 20:12 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Ken het eigenlijk alleen maar door deze marketing fail
Kijk jij ff de eerste afleveringen en laat ff weten of het wat isquote:Op woensdag 16 november 2016 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Serie gebaseerd op een boek van Philip K. Dick, over een alternatieve wereld waarin de Nazi's de Tweede Wereldoorlog wonnen en het oosten van de VS overnamen. Alles ten westen van de Rockies is geclaimd door de Japanners.
Philip K Dick is die dude die verhalen schreef schreef zoals Minority Report, Do Androids Dream of Electric Sheep (verfilmd als Bladerunner), We Can Remember It For You Wholesale (verfilmd als Total Recall) Paycheck (verfilmd als Paycheck), etc.
nee ik moet nog etenquote:
Ga mee naar Japan?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is gewoon na maanden nog steeds niet in Nederland uitgekomen.
Nice! Hoe lang ben je er?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Netflix binnenkort maar eens aanslingeren.
Kamer van 18m2 met ligbad en uitzicht op de stad geboekt. Dit gaat gewoon helemaal goed komen
Maar liefst 3 dagen.quote:
Dankquote:Op woensdag 16 november 2016 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Serie gebaseerd op een boek van Philip K. Dick, over een alternatieve wereld waarin de Nazi's de Tweede Wereldoorlog wonnen en het oosten van de VS overnamen. Alles ten westen van de Rockies is geclaimd door de Japanners.
Philip K Dick is die dude die verhalen schreef schreef zoals Minority Report, Do Androids Dream of Electric Sheep (verfilmd als Bladerunner), We Can Remember It For You Wholesale (verfilmd als Total Recall) Paycheck (verfilmd als Paycheck), etc.
Ik zou hem daar toch eens op aanspreken als ik jou was, want dit kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ik moet nog eten
Koos faalde een beetje in zijn bedenken dat hij ook anderen om zich heen heeft om rekening mee te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
wel beetje mooi bed voor al die Japanse chicks die je in bed gaat slingeren?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Netflix binnenkort maar eens aanslingeren.
Kamer van 18m2 met ligbad en uitzicht op de stad geboekt. Dit gaat gewoon helemaal goed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |