Weten we nog niet. Koffers kwijt in ieder geval wel en dan gaan we bijslapen op het strandquote:Op woensdag 16 november 2016 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's een blergh start van een vakantie
Kunnen jullie zo vroeg al inchecken bij het hotel?
Via een paar dagen grote stadquote:Op woensdag 16 november 2016 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
Onderweg naar het schip? Veel plezier enzo!
ik ook nietquote:Op woensdag 16 november 2016 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Je zou denken van wel, maar heb na Legend of Korra niets meer gehoord.
Ah, da's wel handig zo'n kofferhok.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Koffers kwijt in ieder geval wel en dan gaan we bijslapen op het strand
ik heb daar geloof ik 2 afleveringen van gezien en ben afgehaakt.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
isa, we moeten wel dit kijken he:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
isa, we moeten wel dit kijken he:
[ afbeelding ]
Slecht, of niet je ding? Ik kon het boek wel waarderen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik heb daar geloof ik 2 afleveringen van gezien en ben afgehaakt.
Zwab en ik zijn volhouders.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik heb daar geloof ik 2 afleveringen van gezien en ben afgehaakt.
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed. Volgens mij vond ik het America fuck yeah acteerwerk.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slecht, of niet je ding? Ik kon het boek wel waarderen.
Welk land?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:59 schreef Fogel het volgende:
Ben nu maar eens een hotel aan het uitzoeken voor kerst. Het verbaast me dat ze rokerskamers hebben in de meeste hotels
Japan.quote:
Ah ja daar hebben ze toch nog echt een rook cultuur? Naja dat lijkt in ieder geval door de meuk die ik heb gezien.quote:
Ze zeggen ook niet veel.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef isax het volgende:
Meesterlijke film hoor maar gebeurt eigenlijk maar weinig.
Zou je nu in half uur proppen ipv 3 uur.
lijkt wel photoshop.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:01 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er veelbelovend uit
Oh ja. Dat is het Toho Theater, die Godzillakop is vanwege de Shin Gojira film. (Die gemaakt wordt door Toho)quote:Op woensdag 16 november 2016 20:01 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er veelbelovend uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |