Goede reis en veel plezierquote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef Cat22 het volgende:
live@airport.
Marijke en ik vinden elkaar nog steeds leuk
Ah nice! Goed bezig,quote:Op woensdag 16 november 2016 19:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
trouwens: https://nl.aliexpress.com(...)b1-90b2-7d710fc0399c
Hehe, ergens is het wel schattig maar vind het voornamelijk een beetje sneuquote:Op woensdag 16 november 2016 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal een eigen taalBest schattig op een bepaalde manier ook weer. Echt venijn merk je gauw genoeg.
Ja, ik heb wel eens een stukje meegelezen
Zes uur lokale tijd.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jullie hebben een vlucht die midden in de nacht aankomt?
nee hoor, geen free shipping. Maar dan alsnog. 43 euro. En daarna geef ik het wel aan mn vader. Die wordt er zo blij als een kind vanquote:Op woensdag 16 november 2016 19:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah nice! Goed bezig,
En free shipping
hm het is niet mijn ding, het zou mij gauw gaan vervelen, maar het is een bepaalde stijlquote:Op woensdag 16 november 2016 19:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hehe, ergens is het wel schattig maar vind het voornamelijk een beetje sneu
Da's een blergh start van een vakantiequote:Op woensdag 16 november 2016 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zes uur lokale tijd.
Voor ons middenin de nacht dus.
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:41 schreef Voxs het volgende:
oh Saisai, ik zette mij af--> vliegen..en tja..dat sloeg natuurlijk nergens op. Eenwas wel terecht.
2 keer doet een beetje pijnquote:
Ik veeg er mijn reet mee af wat ze zeggen daar.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, sfeertje is daar 90/100x gewoon echt kut, het lijkt wel alsof ze daar niets anders kunnen dan elkaar afzeiken, de meest achterlijke termen komen er voorbij, en die moderators? Die doen soms ook nog een beetje mee, word niet echt veel mee gedaan.
Je print het eerst uit?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik veeg er mijn reet mee af wat ze zeggen daar.
Zonde van m`n poep johquote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik veeg er mijn reet mee af wat ze zeggen daar.
lolquote:Op woensdag 16 november 2016 19:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zonde van m`n poep joh
Oh wacht:![]()
Onderweg naar het schip? Veel plezier enzo!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef Cat22 het volgende:
live@airport.
Marijke en ik vinden elkaar nog steeds leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |