SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou kunnen toch, ik weet het niet
Weet wel dat ze erg lui zijn.
Toen ik mijn BX er heen bracht voor een diagnose (Lekker goedkoop wel, 35 euro, Renault vroeg 100Dat heb ik dan ook niet gedaan ) Zou het +- 60 minuten duren, uiteindelijk heb ik ze na 3 uur maar gebeld
Waren ze mij vergeten te bellen
![]()
![]()
Soorryyyyyyquote:Op woensdag 16 november 2016 19:18 schreef Saisai het volgende:
op zich had ik de lapo. zit ik voor de katse kut te typen.![]()
Heb jij echt een ban voor klb of ben je dat soepzooitje daar gewoon zat?quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Hebben er wel meer daar hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:25 schreef Saisai het volgende:
Hoe kan je nou een ban op KLB krijgen?!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik was dat zooitje daar zat, want merendeel zat gewoon alleen maar op mij te zeiken en te haten, en daar had ik geen zin meer in, dus heb een ban aangevraagd voor KLB.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij echt een ban voor klb of ben je dat soepzooitje daar gewoon zat?![]()
ah oke. Ik snap het.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik was dat zooitje daar zat, want merendeel zat gewoon alleen maar op mij te zeiken en te haten, en daar had ik geen zin meer in, dus heb een ban aangevraagd voor KLB.Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat de laatste tijd heel makkelijk daar kan ik je meldenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:25 schreef Saisai het volgende:
Hoe kan je nou een ban op KLB krijgen?!
Maar ik heb er bewust voor gekozen, als daar alleen maar op mij gezeken word door iedereen, normale gesprekken voeren was er niet bij, dan is de lol er wel af.![]()
Ik zou gewoon negeren en niet meteen een ban doen maar het is je goed recht verder.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd heel makkelijk daar kan ik je melden
Maar ik heb er bewust voor gekozen, als daar alleen maar op mij gezeken word door iedereen, normale gesprekken voeren was er niet bij, dan is de lol er wel af.Zonder wrijving geen glans![]()
Verslaafdquote:Op woensdag 16 november 2016 19:27 schreef Saisai het volgende:
waarom vraag je dan een ban aan? je kunt er toch gewoon niet meer komen?Moeten zij weten![]()
Ja, dat zou je zeggen hequote:Op woensdag 16 november 2016 19:27 schreef Saisai het volgende:
waarom vraag je dan een ban aan? je kunt er toch gewoon niet meer komen?
Heb het een poosje volgehouden om er ook gewoon niet meer te komen, maar dan word je door iemand gequote daar, en dan tóch reageren, en dan raak je met Amarantha of met Haags in gesprek en dat is dan wel gezellig, totdat er andere users bij komen die mij niet als chill zien maar als mongool, en dan begint het weer van voor af aan.
En dat is niet chill voor mijn gemoedstoestand, en voor het (toch al slechte) Sfeertje daar ook niet.![]()
ja, snap ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd heel makkelijk daar kan ik je melden
Maar ik heb er bewust voor gekozen, als daar alleen maar op mij gezeken word door iedereen, normale gesprekken voeren was er niet bij, dan is de lol er wel af.O+![]()
true, de sfeer daar is ronduit kut.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen he
Heb het een poosje volgehouden om er ook gewoon niet meer te komen, maar dan word je door iemand gequote daar, en dan tóch reageren, en dan raak je met Amarantha of met Haags in gesprek en dat is dan wel gezellig, totdat er andere users bij komen die mij niet als chill zien maar als mongool, en dan begint het weer van voor af aan.
En dat is niet chill voor mijn gemoedstoestand, en voor het (toch al slechte) Sfeertje daar ook niet.O+![]()
Klopt, sfeertje is daar 90/100x gewoon echt kut, het lijkt wel alsof ze daar niets anders kunnen dan elkaar afzeiken, de meest achterlijke termen komen er voorbij, en die moderators? Die doen soms ook nog een beetje mee, word niet echt veel mee gedaan.![]()
trouwens: https://nl.aliexpress.com(...)b1-90b2-7d710fc0399cquote:Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, sfeertje is daar 90/100x gewoon echt kut, het lijkt wel alsof ze daar niets anders kunnen dan elkaar afzeiken, de meest achterlijke termen komen er voorbij, en die moderators? Die doen soms ook nog een beetje mee, word niet echt veel mee gedaan.O+![]()
Maar dat is allemaal een eigen taalquote:Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, sfeertje is daar 90/100x gewoon echt kut, het lijkt wel alsof ze daar niets anders kunnen dan elkaar afzeiken, de meest achterlijke termen komen er voorbij, en die moderators? Die doen soms ook nog een beetje mee, word niet echt veel mee gedaan.Best schattig op een bepaalde manier ook weer. Echt venijn merk je gauw genoeg.
Ja, ik heb wel eens een stukje meegelezen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
live@airport.
Marijke en ik vinden elkaar nog steeds leuk
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Jullie hebben een vlucht die midden in de nacht aankomt?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef Cat22 het volgende:
live@airport.
Marijke en ik vinden elkaar nog steeds leukI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesiė
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: