SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Gelukkig voor Sanchez speelde die clown centraal naast hem en Balanta veel slechter en viel het daardoor niet zo op.![]()
![]()
Ik heb alleen die goal gezien waar Sanchez blunderde, was hij verder ook slecht of?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig voor Sanchez speelde die clown centraal naast hem en Balanta veel slechter en viel het daardoor niet zo op.![]()
Wist vooral niet waar die het zoeken moestquote:Op woensdag 16 november 2016 18:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb alleen die goal gezien waar Sanchez blunderde, was hij verder ook slecht of?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze hadden hem rustiger moeten brengen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoho, daar doe je Marcelo te kort. Het is meer de nieuwe Zanka.![]()
Ze hadden verdedigers met meer talent naast hem moeten zetten.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hadden hem rustiger moeten brengen.wooblabalurg![]()
Oh nu je het zegtquote:Op woensdag 16 november 2016 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoho, daar doe je Marcelo te kort. Het is meer de nieuwe Zanka.![]()
Zoals die wonderback van PSV .quote:Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hadden verdedigers met meer talent naast hem moeten zetten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Een ervaren verdediger met kwaliteit , zoals Moreno bijv.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hadden verdedigers met meer talent naast hem moeten zetten.
Geen Westerman![]()
Brenetquote:Op woensdag 16 november 2016 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals die wonderback van PSV .![]()
![]()
Zakt door het ijs tegen een Luxemburger.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groot , lang , sterk, neger![]()
Beste Luxemburg aller tijden héquote:Op woensdag 16 november 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zakt door het ijs tegen een Luxemburger.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste Luxemburg aller tijden hé![]()
![]()
Riep het al vanaf dag 1, Marcelo was ook een goeie mandekker tegen de kleinere clubs tegen de wat sterkere tegenstanders deed ie altijd gekke dingen.quote:
Brenet > Veltman![]()
Tegen kleinere tegenstanders deed Marcelo genoeg gekke dingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Riep het al vanaf dag 1, Marcelo was ook een goeie mandekker tegen de kleinere clubs tegen de wat sterkere tegenstanders deed ie altijd gekke dingen.
Brenet > Veltman![]()
Ja die was nog een stuk slechter idd, maar Sanchez heeft wel iets van hem weg.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen kleinere tegenstanders deed Marcelo genoeg gekke dingen.![]()
Hij is traag, heel traag.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja die was nog een stuk slechter idd, maar Sanchez heeft wel iets van hem weg.![]()
Ja dat je dat roept hebben we inmiddels allemaal gezien, en als je goed zou kijken zou je zien dat Sanchez in bijna al zijn wedstrijden laat zien de beste CV van de eredivisie te zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 19:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Riep het al vanaf dag 1, Marcelo was ook een goeie mandekker tegen de kleinere clubs tegen de wat sterkere tegenstanders deed ie altijd gekke dingen.
Brenet > Veltman
En waarom je ineens aan komt zetten met Brenet > Veltman is mij een raadsel, een blinde kan dat nog zien![]()
Moreno is een stuk beter, veel rustiger.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat je dat roept hebben we inmiddels allemaal gezien, en als je goed zou kijken zou je zien dat Sanchez in bijna al zijn wedstrijden laat zien de beste CV van de eredivisie te zijn
En waarom je ineens aan komt zetten met Brenet > Veltman is mij een raadsel, een blinde kan dat nog zien
Isimat is misschien gelijkwaardig.
Omdat het over Brenet ging.![]()
Zoals De Ligt. Wat een kwaliteit.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een ervaren verdediger met kwaliteit , zoals Moreno bijv.
Geen Westermanwooblabalurg![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals De Ligt. Wat een kwaliteit.De nieuwe Beckenbauerquote:Op woensdag 16 november 2016 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals De Ligt. Wat een kwaliteit.![]()
40 miljoen naar barcaquote:Op woensdag 16 november 2016 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals De Ligt. Wat een kwaliteit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Isimat zou misschien net bij Achilles mee kunnen draaien.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Moreno is een stuk beter, veel rustiger.
Isimat is misschien gelijkwaardig.
Omdat het over Brenet ging.![]()
Trollquote:Op woensdag 16 november 2016 22:46 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Isimat zou misschien net bij Achilles mee kunnen draaien.![]()
Mocht het waar zijn over die figuren die het met hem eens zijn, lekker laten gaanquote:Op woensdag 16 november 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.telesport.nl/(...)campaign=telesporttf
Mike Verweij.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij doet Mike wel een hele hoop aannames in tekstquote:Op woensdag 16 november 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn over die figuren die het met hem eens zijn, lekker laten gaan![]()
Vandaar mijn nadrukkelijke voorbehoudquote:Op woensdag 16 november 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij doet Mike wel een hele hoop aannames in tekst
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij doet Mike wel een hele hoop aannames in tekstNiet verder gelezen dan dit, maar hier predikt hij gewoon zijn eigen mening.quote:Het is ook de wens van het merendeel van de fans, dat de van AZ overgekomen middenvelder nooit in de armen sloot. Gudelj haalde zelden zijn hoge niveau als in Alkmaar en werd gezien als het toonbeeld van het klinische spel onder Frank de Boer in het laatste jaar.Wat een slap excuus van een (voetbal)journalist.
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Niet verder gelezen dan dit, maar hier predikt hij gewoon zijn eigen mening.Wat een slap excuus van een (voetbal)journalist.
Fantastisch hoorquote:De keuze van Van der Sar – verbanning van Gudelj naar Jong Ajax – lijkt zodoende voor de hand te liggen, maar houdt ook het risico van een uitslaande brand in.
De andere kikkers in de kruiwagen – Kenny Tete, Mitchell Dijks, Jairo Riedewald en Riechedly Bazoer – balen ook van het ontbreken van uitleg van Bosz over hun reserverol en vinden de stakingsactie van Gudelj eigenlijk wel stoer. De kans op meer springende kikkers is groot.
Daarom zou Van der Sar er ook voor kunnen kiezen de boel proberen te lijmen en de speler in het kader van een charmeoffensief naar de supporters – à la Jürgen Locadia bij PSV – diep door het stof te laten gaan.
Maar de boosheid van de Ajacied zit hem er juist in dat die vaste plek hem tijdens het trainingskamp in Oostenrijk wel min of meer zou zijn toegezegd, omdat hij onmisbaar was in het druk zetten.![]()
Als die gasten slim zijn houden zij gewoon hun muil zodat ze van de winter (samen met Ajax) kunnen kijken naar een oplossing.quote:
Dijk is #kklslecht en die anderen komen echt wel ergens anders aan de bak als Ajax ze geen kans meer wil geven in de basis.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 23:39:57 ]![]()
Voor AZ-Ajax reageerde Bosz op de affaire Gudelj door te stellen dat niemand een basisplaats kan eisen. Maar de boosheid van de Ajacied zit hem er juist in dat die vaste plek hem tijdens het trainingskamp in Oostenrijk wel min of meer zou zijn toegezegd, omdat hij onmisbaar was in het druk zetten.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.telesport.nl/(...)campaign=telesporttf
Mike Verweij.
![]()
![]()
![]()
Zoveel mis met dit stukje![]()
Dat viel mij ook al op, die Gudelj zal het wel verkeerd verstaan hebben en daardoor alles verkeerd gelekt naar Verweij. Die boeit toch niet of het waar is, als het maar SENSATIE is.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor AZ-Ajax reageerde Bosz op de affaire Gudelj door te stellen dat niemand een basisplaats kan eisen. Maar de boosheid van de Ajacied zit hem er juist in dat die vaste plek hem tijdens het trainingskamp in Oostenrijk wel min of meer zou zijn toegezegd, omdat hij onmisbaar was in het druk zetten.![]()
![]()
![]()
Zoveel mis met dit stukjeOh.![]()
En het wordt alleen maar erger. Dat stukje dat hij niet wist dat Ziyech op het middenveld zou belanden.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, die Gudelj zal het wel verkeerd verstaan hebben en daardoor alles verkeerd gelekt naar Verweij. Die boeit toch niet of het waar is, als het maar SENSATIE is.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahahaha,quote:Op woensdag 16 november 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
En het artikel is verwijderd, zou Valentijn hem op dit WAAR-DE-LOZE stukje hebben aangesproken?.
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
En het artikel is verwijderd, zou Valentijn hem op dit WAAR-DE-LOZE stukje hebben aangesproken?
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 16-11-2016 om 23:56:44Vrijdag gesprek bij #Ajax tussen @vdsar1970 @nemanjagudelj en Peter Bosz reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: