ik ken brad al heel lang, voro fok zelfs, dat doet hij nu niet meerquote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Leer ons Brad kennen, die geeft die doerak gelijk de wind van voren.
klopt, ben gelukkig een flink stuk in gedimdquote:Op donderdag 17 november 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken brad al heel lang, voro fok zelfs, dat doet hij nu niet meer
nee. maar wel zoals eergisteren een filmpje met dat ik erheen ga en wat er is besproken etcquote:Op donderdag 17 november 2016 11:35 schreef Elan het volgende:
Ga je het gesprek ook vloggen Brad?
Enzoknol zou dat ook gewoon doen.
Is hij er nog niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
nee. maar wel zoals eergisteren een filmpje met dat ik erheen ga en wat er is besproken etc
Leuk!quote:Op donderdag 17 november 2016 11:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
nee. maar wel zoals eergisteren een filmpje met dat ik erheen ga en wat er is besproken etc
1: Geen idee, en al wist ik het wel, hou ik voor mezelf.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:42 schreef PimD het volgende:
Hoeveel centjes ga je er mee verdienen? Wat ga je van je eerste echte eigen salaris kopen?
je hebt al wegenwacht dus?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
1: Geen idee, en al wist ik het wel, hou ik voor mezelf.
2: Als het een hoop is een nieuwe gitaar + multi-fx.
je eerste dikke salaris moet je ook gewoon 1 leuk ding van kopen en een rol of wat behangquote:
Hoezo moet je meerijden dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het was alleen een kennismakingsgesprek.
Maar ik ben wel uitgenodigd op sollicitatie, en als ze daar een goed gevoel bij hebben (Waarvan hij zegt van wel) Dan draai ik 2 dagen mee als bijrijder, en daarna draai ik 24-32 uur per week (Dus niet fulltime zoals wel gedacht werd) 2 maanden proef.
je moet toch eea leren als je aan een baan begint, je kan toch niet zo maar wat doen, protocollen, regels, handigheidjes etc etc etcquote:
So, adresje in google maps, doos uit de auto gooien?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet toch eea leren als je aan een baan begint, je kan toch niet zo maar wat doen, protocollen, regels, handigheidjes etc etc etc
ja niet dusquote:Op donderdag 17 november 2016 14:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
So, adresje in google maps, doos uit de auto gooien?
Dat zou wat zijn!quote:Op donderdag 17 november 2016 14:22 schreef Leonos het volgende:
Misschien mag hij wel met een heel mooi meisje meerijden en krijgen we een liefdeskoppel
Dat neem ik dan voor lief.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn!
Het enige wat me hierin zorgen baard is dat Braddie dan zo goed bezig is in het leven, hij dan wellicht geen tijd meer heeft om te vloggen en blijven wij hier moederziels alleen achter.
Misschien zegt dat meer over jouw leven dan dat van Braddie...quote:Op donderdag 17 november 2016 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige wat me hierin zorgen baard is dat Braddie dan zo goed bezig is in het leven, hij dan wellicht geen tijd meer heeft om te vloggen en blijven wij hier moederziels alleen achter.
maar wat zegt dit dan over jouw leven?>quote:Op donderdag 17 november 2016 15:39 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer over jouw leven dan dat van Braddie...
Helemaal niets.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat zegt dit dan over jouw leven?>
mooi, dan heb je ook jouw antwoordquote:
Tof man, wil je dr een frietje bij?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi, dan heb je ook jouw antwoord
nee, het is immers jouw antwoord.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:05 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Tof man, wil je dr een frietje bij?
Denk dat je daar veel meer gaat opsteken en komt tenminste in de buurt van een fulltime baan. Dat noem ik een echte stapquote:Op donderdag 17 november 2016 12:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het was alleen een kennismakingsgesprek.
Maar ik ben wel uitgenodigd op sollicitatie, en als ze daar een goed gevoel bij hebben (Waarvan hij zegt van wel) Dan draai ik 2 dagen mee als bijrijder, en daarna draai ik 24-32 uur per week (Dus niet fulltime zoals wel gedacht werd) 2 maanden proef.
Blufquote:Op donderdag 17 november 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
BRADDIE!
Ik bied 1000 euro voor je wagen, per direct af te halen.
Akkoord?
het is patat.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:05 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Tof man, wil je dr een frietje bij?
Neen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
BRADDIE!
Akkoord?
Precies!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk dat je daar veel meer gaat opsteken en komt tenminste in de buurt van een fulltime baan. Dat noem ik een echte stap
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Snel verdiend toch
Ik rij de Twingo op.quote:
Maar nog belangrijker: je hebt de Twingo nodig voor je werk, toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij de Twingo op.
Roep ik al langer.
Onderhoud wat gepleegd moet worden pleeg ik, maar zodra de auto op is, is de auto op, misschien duurt het nog een jaar, misschien nog 2, misschien nog 5. En in de tussentijd ga ik sparen voor een andere auto.
Maar ik rij de Twingo op.
Als ik die bijna fulltime koerier baan krijg dan krijg ik een eigen busje.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar nog belangrijker: je hebt de Twingo nodig voor je werk, toch?
Die jobcoach van jou hequote:Op donderdag 17 november 2016 17:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik die bijna fulltime koerier baan krijg dan krijg ik een eigen busje.
Maar dat werk voor dat andere bedrijf is denk ik nu al van de baan, jobcoach (Waar ik vandaag was) Wilde het contract niet tekenen i.v.m gedoe met het UWV (Nogmaals, valt in mijn ogen mee als ik alles opgeef) En omdat het een 0 uren contract is/oproep basis, en het "Geen echte baan" is.
Loos je jobcoach serieus. Een nulurencontract kan prima opmaat zijn voor een goede job. Het laat zien dat je er mee bezig bentquote:Op donderdag 17 november 2016 17:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik die bijna fulltime koerier baan krijg dan krijg ik een eigen busje.
Maar dat werk voor dat andere bedrijf is denk ik nu al van de baan, jobcoach (Waar ik vandaag was) Wilde het contract niet tekenen i.v.m gedoe met het UWV (Nogmaals, valt in mijn ogen mee als ik alles opgeef) En omdat het een 0 uren contract is/oproep basis, en het "Geen echte baan" is.
Precies! Je komt er wel!quote:Op donderdag 17 november 2016 17:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die jobcoach ziet het volgens mij gewoon op een manier dat je met 0 uren geen zekerheid hebt..
En wat iemand anders hier ook al aankaartte, het is wel de bedoeling dat ik van de Wajong afkom en volledig kan werken en zekerheid heb m.b.t het aantal uren en loon.
En dat heb ik dus NIET met dat bedrijf waar ik eergisteren was..
In de laatste live stream mocht ik hem voor 600¤ al meenemen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
BRADDIE!
Akkoord?
Wat is er mis met een coach die je er op blijft hameren dat een 0-uren contract geen einddoel is?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Loos je jobcoach serieus. Een nulurencontract kan prima opmaat zijn voor een goede job. Het laat zien dat je er mee bezig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |