Wanneer ben je weer in 020?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is maar een blikje toch? Mag op de post je kunt 'm ook bewaren tot ik in 020 ben
Dunno mimang. Kan wel even op en neer komen als er weer geld is. Maandag 300 euro bier gehaald in Belgiëquote:Op woensdag 16 november 2016 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in 020?
@Typisch, cut me some slack.
Ja, gvd man. Echt letterlijk vanaf zondag alleen maar regen en nog eens regenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zit je in de Ardennen wel goed.
Hier is het ook al dik 4 dagen nonstopquote:Op woensdag 16 november 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gvd man. Echt letterlijk vanaf zondag alleen maar regen en nog eens regen.
Nou hier ookquote:Op woensdag 16 november 2016 21:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier is het ook al dik 4 dagen nonstop
ja, zwaar KUT gewoon. Morgen survival tocht..quote:Op woensdag 16 november 2016 21:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier is het ook al dik 4 dagen nonstop
Volgende keer naar Chersonissos dus. Zoals een echte Hagenees betaamt.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gvd man. Echt letterlijk vanaf zondag alleen maar regen en nog eens regen.
Leuk toen we 16 waren. Tegenwoordig zijn we braaf en huren we een villa in de Ardennen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende keer naar Chersonissos dus. Zoals een echte Hagenees betaamt.
Ik wou net goedenavond gaan posten, maar nu begin ik toch te twijfelen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Elan is er weer ---> Sfeer slaat meteen om.
Gras is groen.
Ja! Dat lijkt me nou net zo'n leuke functie als de geverifieerde v'tjes.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KlasseJe niet laten kennen. Thumbs up
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Elan is er weer ---> Sfeer slaat meteen om.
Gras is groen.
Hallo Scrummie! Hoe smaakt de whiskey?quote:
He nap. Hij is prima, maar heb nog weinig gehadquote:Op woensdag 16 november 2016 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hallo Scrummie! Hoe smaakt de whiskey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |