abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167049757
En tweede skype intake volgende week voor andere bijbaan is een feit!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Geen retail ervaring was niet erg... hmm ander persoon voert gesprek dus hopelijk gaat die daar ook akkoord mee. Salaris is trouwens wel erg laag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar minimaal 20 uur per week dus als het goed is kan ik net de vaste lasten er van betalen en ben ik iig bezig (plus: geen reistijd ;)). Met een beetje pech (of geluk, het is maar hoe je het bekijkt) verdien ik net boven de eventuele bijstand.

Hopelijk niet meteen starten, want ik heb nog een skype intake lopen en dat is puur voor de decembermaand maar heeft een (veel) hoger salaris en is eigenlijk leuker en als ik daar zou kunnen blijven plakken... :P Beetje lullig om dat af te zeggen straks mocht de intake goed lopen. Dat gesprek is als eerste en later in de week voor bovenstaande baan.

Maar goed, al met al toch positief! Ook al heeft het niks met mijn studierichting te maken, leuk om te kijken of zulke baantjes echt 'simpel' zijn of juist enorm tegenvallen voor die paar centen.
pi_167049803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En tweede skype intake volgende week voor andere bijbaan is een feit!
SPOILER
. Geen retail ervaring was niet erg... hmm ander persoon voert gesprek dus hopelijk gaat die daar ook akkoord mee. Salaris is trouwens wel erg laag
SPOILER
maar minimaal 20 uur per week dus als het goed is kan ik net de vaste lasten er van betalen en ben ik iig bezig (plus: geen reistijd ;)). Met een beetje pech (of geluk, het is maar hoe je het bekijkt) verdien ik net boven de eventuele bijstand.

Hopelijk niet meteen starten, want ik heb nog een skype intake lopen en dat is puur voor de decembermaand maar heeft een (veel) hoger salaris en is eigenlijk leuker en als ik daar zou kunnen blijven plakken... :P Beetje lullig om dat af te zeggen straks mocht de intake goed lopen. Dat gesprek is als eerste en later in de week voor bovenstaande baan.

Maar goed, al met al toch positief! Ook al heeft het niks met mijn studierichting te maken, leuk om te kijken of zulke baantjes echt 'simpel' zijn of juist enorm tegenvallen voor die paar centen.
Niet zeuren, 10 per uur is gewoon het minimumloon. Wat verwacht je dan van zo'n bijbaantje?
Voor die decemberbaan zou ik er niet vanuit gaan dat je kan blijven en dat ook niet gelijk melden.
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:32:03 #278
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_167049820
Gisteren 1e gesprek gehad voor een saaie, maar wel leuke baan. Een baan die je niet vaak tegenkomt. 2e gesprek binnenkort, maar dat is in het Engels, met de manager emea.
Is een informeel gesprek, gelukkig maar, kan ik gelijk mijn steenkolen Engels laten horen :P
pi_167049887
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Niet zeuren, 10 per uur is gewoon het minimumloon. Wat verwacht je dan van zo'n bijbaantje?
Voor die decemberbaan zou ik er niet vanuit gaan dat je kan blijven en dat ook niet gelijk melden.
Ik verwacht er niks van. Ik weet hoe het is en het is puur dichtbij en voor de uren. Er bestaan verschrikkelijkere baantjes. En uhm mocht het straks zo zijn dat ik twee bijbanen heb in december en dat niet te combineren valt.. zal ik dan maar voor optie 1 kiezen, dus niet enkel de decembermaand?
pi_167049946
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:32 schreef Zelus het volgende:
Gisteren 1e gesprek gehad voor een saaie, maar wel leuke baan. Een baan die je niet vaak tegenkomt. 2e gesprek binnenkort, maar dat is in het Engels, met de manager emea.
Is een informeel gesprek, gelukkig maar, kan ik gelijk mijn steenkolen Engels laten horen :P
Saai maar wel leuk? Hoe dan?
Wel leuk dat je op tweede gesprek mag iig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik verwacht er niks van. Ik weet hoe het is en het is puur dichtbij en voor de uren. Er bestaan verschrikkelijkere baantjes. En uhm mocht het straks zo zijn dat ik twee bijbanen heb in december en dat niet te combineren valt.. zal ik dan maar voor optie 1 kiezen, dus niet enkel de decembermaand?
Doe wat je wil.
pi_167050090
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:40 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

[..]

Doe wat je wil.
Ik wil eigenlijk die tweede baan, maar da's puur december. Stel baan 1 is vanaf januari dan is er helemaal geen probleem :) De baan is iig sociaal en dat is goed voor me.
pi_167050166
quote:
Nou ja, ik heb ook jaren achter de kassa gezeten. Niet echt enerverend werk, maar ik vond het altijd wel heel leuk, beetje ouwehoeren met klanten, had altijd veel vaste klanten enzo :D
Ja doei.
pi_167050780
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb ook jaren achter de kassa gezeten. Niet echt enerverend werk, maar ik vond het altijd wel heel leuk, beetje ouwehoeren met klanten, had altijd veel vaste klanten enzo :D
Op die manier idd wel ja. Vond het werken in een kas op zich ook leuk met anderen, ook al was het werk zelf echt oersaai.
  vrijdag 2 december 2016 @ 21:54:02 #284
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_167059269
quote:

[..]

Saai betreft werkzaamheden, leuke betreft salaris en het is een baan die je niet vaak tegenkomt (zo goed als geen vacatures). ideale baan om daarna verder te solliciteren naar een andere baan, in alle rust.
pi_167083663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk die tweede baan, maar da's puur december. Stel baan 1 is vanaf januari dan is er helemaal geen probleem :) De baan is iig sociaal en dat is goed voor me.
Is dit wat leuks?

www.ad.nl/dossier-serie-u(...)ilcatering~ac52a594/
  zondag 4 december 2016 @ 10:09:43 #286
416020 K44S
The bearded man
pi_167089653
Dit wordt een interessante week met 6 potentiële banen:
1: kpn winkel.
2: kpn webcare.
3:pcs en dan weer klantenservice.
4: citrix in Amsterdam
5: ns klantenservice
6: data entri

Het enige waar ik over moet nadenken: welke opleiding ik écht wil gaan doen en gaat dat intern of extern worden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167089717
Zou eerder voor de winkel of telefonisch klantenservice gaan, dan voor webcare.
  zondag 4 december 2016 @ 10:49:13 #288
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_167090098
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 10:16 schreef Myraela het volgende:
Zou eerder voor de winkel of telefonisch klantenservice gaan, dan voor webcare.
Waarom? :o ik zou juist voor webcare gaan.. boze bellende klanten :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_167090134
#teamwebcare
Ja doei.
pi_167090146
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 10:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom? :o ik zou juist voor webcare gaan.. boze bellende klanten :'(
Ik bedoelde voor K44S. Ik zou ook voor de webcare gaan. Beter nog, dat is mijn bijbaan. Maar zijn Nederlands is niet al te best, dus dan zou ik alles waarbij je moet schrijven gewoon ontlopen.
  zondag 4 december 2016 @ 11:35:43 #291
416020 K44S
The bearded man
pi_167090811
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2016 10:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik bedoelde voor K44S. Ik zou ook voor de webcare gaan. Beter nog, dat is mijn bijbaan. Maar zijn Nederlands is niet al te best, dus dan zou ik alles waarbij je moet schrijven gewoon ontlopen.
Dan stop ik met werk zoeken, tenslotte moet je bij elk soort werk schrijven.
  zondag 4 december 2016 @ 11:36:22 #292
47102 Elvi
miemkwien
pi_167090822
Webcare vond ik ook leuker. Dat geschreeuw van die klanten steeds... werd er gek van. Letterlijk :')
pi_167090895
Hij lijkt me juist iemand die goed klanten kan overtuigen om een product of dienst af te nemen, ik zou dan voor een baan in de KPN winkel gaan.

Maar webcare is ook leuk natuurlijk. Wel veel boze klanten maar beter online dan aan de telefoon.
pi_167091097
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2016 11:35 schreef K44S het volgende:
Dan stop ik met werk zoeken, tenslotte moet je bij elk soort werk schrijven.
Maar niet in elke baan is het even belangrijk. Als jij (openbare) berichten moet beantwoorden voor een bedrijf, is je Nederlands gewoon heel belangrijk. Over een intern berichtje ligt waarschijnlijk niemand wakker.

Ik geloof meteen dat je klachten prima kunt oplossen, maar ik denk gewoon niet dat je dat schriftelijk zou moeten doen.
  zondag 4 december 2016 @ 12:10:00 #295
416020 K44S
The bearded man
pi_167091503
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 11:39 schreef DoubleDip het volgende:
Hij lijkt me juist iemand die goed klanten kan overtuigen om een product of dienst af te nemen, ik zou dan voor een baan in de KPN winkel gaan.

Maar webcare is ook leuk natuurlijk. Wel veel boze klanten maar beter online dan aan de telefoon.
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2016 11:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar niet in elke baan is het even belangrijk. Als jij (openbare) berichten moet beantwoorden voor een bedrijf, is je Nederlands gewoon heel belangrijk. Over een intern berichtje ligt waarschijnlijk niemand wakker.

Ik geloof meteen dat je klachten prima kunt oplossen, maar ik denk gewoon niet dat je dat schriftelijk zou moeten doen.
Ik houd mensen in dit topic op de hoogte, ik denk dat ik volgende week weer aan de bak ben :).
  zondag 4 december 2016 @ 12:28:15 #296
47102 Elvi
miemkwien
pi_167091848
Misschien interessant om te weten: bij YACHT kun je gratis boeken downloaden, oa ook over IT, communicatie, en persoonlijke ontwikkeling.
http://subsites.bookboon.com/yacht-nl/ ik heb er al een paar gedownload :) Kan nooit kwaad toch ;)
  zondag 4 december 2016 @ 13:44:24 #297
416020 K44S
The bearded man
pi_167093741
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:28 schreef Elvi het volgende:
Misschien interessant om te weten: bij YACHT kun je gratis boeken downloaden, oa ook over IT, communicatie, en persoonlijke ontwikkeling.
http://subsites.bookboon.com/yacht-nl/ ik heb er al een paar gedownload :) Kan nooit kwaad toch ;)
Top! Thx, na mn film ga ik ff kijken :)
pi_167094536
quote:
1s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op zondag 4 december 2016 13:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Top! Thx, na mn film ga ik ff kijken :)
Aanvulling: hier kun je gratis online colleges volgen en zo bijvoorbeeld heel veel leren over ICT en persoonlijke ontwikkeling.
  maandag 5 december 2016 @ 09:59:44 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_167112372
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Aanvulling: hier kun je gratis online colleges volgen en zo bijvoorbeeld heel veel leren over ICT en persoonlijke ontwikkeling.
Ik heb jouw tip en die van Elvi opgeslagen. Thx :).
Nou mensen! Deze week weer nieuwe kansen! (waarom ben ik zo verdomd goed gemutst... ? )
pi_167116456
Tot half januari iig een bijbaan. Twijfel nog wel of ik bij die andere baan moet aangeven waar ik deze week een intake voor heb dat ik pas vanaf half januari beschikbaar ben. Kans bestaat dat ze dan geen interesse meer hebben, maar anders heb ik na half januari ook niks meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')