SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen retail ervaring was niet erg... hmm ander persoon voert gesprek dus hopelijk gaat die daar ook akkoord mee. Salaris is trouwens wel erg laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar minimaal 20 uur per week dus als het goed is kan ik net de vaste lasten er van betalen en ben ik iig bezig (plus: geen reistijd). Met een beetje pech (of geluk, het is maar hoe je het bekijkt) verdien ik net boven de eventuele bijstand.
Hopelijk niet meteen starten, want ik heb nog een skype intake lopen en dat is puur voor de decembermaand maar heeft een (veel) hoger salaris en is eigenlijk leuker en als ik daar zou kunnen blijven plakken...Beetje lullig om dat af te zeggen straks mocht de intake goed lopen. Dat gesprek is als eerste en later in de week voor bovenstaande baan.
Maar goed, al met al toch positief! Ook al heeft het niks met mijn studierichting te maken, leuk om te kijken of zulke baantjes echt 'simpel' zijn of juist enorm tegenvallen voor die paar centen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En tweede skype intake volgende week voor andere bijbaan is een feit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen retail ervaring was niet erg... hmm ander persoon voert gesprek dus hopelijk gaat die daar ook akkoord mee. Salaris is trouwens wel erg laagNiet zeuren, 10 per uur is gewoon het minimumloon. Wat verwacht je dan van zo'n bijbaantje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar minimaal 20 uur per week dus als het goed is kan ik net de vaste lasten er van betalen en ben ik iig bezig (plus: geen reistijd). Met een beetje pech (of geluk, het is maar hoe je het bekijkt) verdien ik net boven de eventuele bijstand.
Hopelijk niet meteen starten, want ik heb nog een skype intake lopen en dat is puur voor de decembermaand maar heeft een (veel) hoger salaris en is eigenlijk leuker en als ik daar zou kunnen blijven plakken...Beetje lullig om dat af te zeggen straks mocht de intake goed lopen. Dat gesprek is als eerste en later in de week voor bovenstaande baan.
Maar goed, al met al toch positief! Ook al heeft het niks met mijn studierichting te maken, leuk om te kijken of zulke baantjes echt 'simpel' zijn of juist enorm tegenvallen voor die paar centen.
Voor die decemberbaan zou ik er niet vanuit gaan dat je kan blijven en dat ook niet gelijk melden.
Ik verwacht er niks van. Ik weet hoe het is en het is puur dichtbij en voor de uren. Er bestaan verschrikkelijkere baantjes. En uhm mocht het straks zo zijn dat ik twee bijbanen heb in december en dat niet te combineren valt.. zal ik dan maar voor optie 1 kiezen, dus niet enkel de decembermaand?quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Niet zeuren, 10 per uur is gewoon het minimumloon. Wat verwacht je dan van zo'n bijbaantje?
Voor die decemberbaan zou ik er niet vanuit gaan dat je kan blijven en dat ook niet gelijk melden.
Saai maar wel leuk? Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:32 schreef Zelus het volgende:
Gisteren 1e gesprek gehad voor een saaie, maar wel leuke baan. Een baan die je niet vaak tegenkomt. 2e gesprek binnenkort, maar dat is in het Engels, met de manager emea.
Is een informeel gesprek, gelukkig maar, kan ik gelijk mijn steenkolen Engels laten horen
Doe wat je wil.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik verwacht er niks van. Ik weet hoe het is en het is puur dichtbij en voor de uren. Er bestaan verschrikkelijkere baantjes. En uhm mocht het straks zo zijn dat ik twee bijbanen heb in december en dat niet te combineren valt.. zal ik dan maar voor optie 1 kiezen, dus niet enkel de decembermaand?
Ik wil eigenlijk die tweede baan, maar da's puur december. Stel baan 1 is vanaf januari dan is er helemaal geen probleemquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Saai maar wel leuk? Hoe dan?
Wel leuk dat je op tweede gesprek mag iig.
[..]
Doe wat je wil.
Nou ja, ik heb ook jaren achter de kassa gezeten. Niet echt enerverend werk, maar ik vond het altijd wel heel leuk, beetje ouwehoeren met klanten, had altijd veel vaste klanten enzoquote:
Op die manier idd wel ja. Vond het werken in een kas op zich ook leuk met anderen, ook al was het werk zelf echt oersaai.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook jaren achter de kassa gezeten. Niet echt enerverend werk, maar ik vond het altijd wel heel leuk, beetje ouwehoeren met klanten, had altijd veel vaste klanten enzo
Saai betreft werkzaamheden, leuke betreft salaris en het is een baan die je niet vaak tegenkomt (zo goed als geen vacatures). ideale baan om daarna verder te solliciteren naar een andere baan, in alle rust.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Saai maar wel leuk? Hoe dan?
Wel leuk dat je op tweede gesprek mag iig.
Is dit wat leuks?quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk die tweede baan, maar da's puur december. Stel baan 1 is vanaf januari dan is er helemaal geen probleemDe baan is iig sociaal en dat is goed voor me.
Waarom?quote:Op zondag 4 december 2016 10:16 schreef Myraela het volgende:
Zou eerder voor de winkel of telefonisch klantenservice gaan, dan voor webcare.
Ik bedoelde voor K44S. Ik zou ook voor de webcare gaan. Beter nog, dat is mijn bijbaan. Maar zijn Nederlands is niet al te best, dus dan zou ik alles waarbij je moet schrijven gewoon ontlopen.quote:Op zondag 4 december 2016 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom?ik zou juist voor webcare gaan.. boze bellende klanten
Dan stop ik met werk zoeken, tenslotte moet je bij elk soort werk schrijven.quote:Op zondag 4 december 2016 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor K44S. Ik zou ook voor de webcare gaan. Beter nog, dat is mijn bijbaan. Maar zijn Nederlands is niet al te best, dus dan zou ik alles waarbij je moet schrijven gewoon ontlopen.
Maar niet in elke baan is het even belangrijk. Als jij (openbare) berichten moet beantwoorden voor een bedrijf, is je Nederlands gewoon heel belangrijk. Over een intern berichtje ligt waarschijnlijk niemand wakker.quote:Op zondag 4 december 2016 11:35 schreef K44S het volgende:
Dan stop ik met werk zoeken, tenslotte moet je bij elk soort werk schrijven.
quote:Op zondag 4 december 2016 11:39 schreef DoubleDip het volgende:
Hij lijkt me juist iemand die goed klanten kan overtuigen om een product of dienst af te nemen, ik zou dan voor een baan in de KPN winkel gaan.
Maar webcare is ook leuk natuurlijk. Wel veel boze klanten maar beter online dan aan de telefoon.
Ik houd mensen in dit topic op de hoogte, ik denk dat ik volgende week weer aan de bak benquote:Op zondag 4 december 2016 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar niet in elke baan is het even belangrijk. Als jij (openbare) berichten moet beantwoorden voor een bedrijf, is je Nederlands gewoon heel belangrijk. Over een intern berichtje ligt waarschijnlijk niemand wakker.
Ik geloof meteen dat je klachten prima kunt oplossen, maar ik denk gewoon niet dat je dat schriftelijk zou moeten doen.
Top! Thx, na mn film ga ik ff kijkenquote:Op zondag 4 december 2016 12:28 schreef Elvi het volgende:
Misschien interessant om te weten: bij YACHT kun je gratis boeken downloaden, oa ook over IT, communicatie, en persoonlijke ontwikkeling.
http://subsites.bookboon.com/yacht-nl/ ik heb er al een paar gedownloadKan nooit kwaad toch
Aanvulling: hier kun je gratis online colleges volgen en zo bijvoorbeeld heel veel leren over ICT en persoonlijke ontwikkeling.quote:Op [quote]
[b]Op zondag 4 december 2016 13:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Top! Thx, na mn film ga ik ff kijken
Ik heb jouw tip en die van Elvi opgeslagen. Thxquote:Op zondag 4 december 2016 14:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Aanvulling: hier kun je gratis online colleges volgen en zo bijvoorbeeld heel veel leren over ICT en persoonlijke ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |