Tot morgen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste darts partij die ik kijk. Ik ben er klaar mee. Voor altijd.
Welnee joh, Mani is een meer dan uitstekend userquote:Op woensdag 16 november 2016 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Van Mani zijn we voortaan af. Mooi wel, vond het toch altijd maar een kutuser
Je bent zelf een uitstekende user.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee joh, Mani is een meer dan uitstekend user
Sow dankjewelquote:Op woensdag 16 november 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een uitstekende user.
Ja, heeft verder toch geen reet te doen. Pijlen gooien kan hij niet meerquote:Op woensdag 16 november 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Co ook in de studio zitten als hij financieel onafhankelijk was?
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, heeft verder toch geen reet te doen. Pijlen gooien kan hij niet meer
Op de vloer, daar kan ik het ook.quote:
Post eens een filmpje van danquote:Op woensdag 16 november 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op de vloer, daar kan ik het ook.
Neuh. Wel jammer dat Smith amper toernooien speelt, beetje zoals John Part. Zou anders stuk hoger op de ranking staan.quote:
Gewaagdquote:Op woensdag 16 november 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Als Smith wint neem ik een Smith UI tot het WK begint
Ik heb ook nog een extreem gewaagd betje op Noppert staanquote:
Dat had hij op het vorige WK ook wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Dat de pijlen van Taylor altijd wel een beetje hangen is logisch, maar dit is wel heel ernstig
Toch in iets mindere mate voor mn gevoel, maar ik kan ernaast zittenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had hij op het vorige WK ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |