Dat had hij op het vorige WK ook wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Dat de pijlen van Taylor altijd wel een beetje hangen is logisch, maar dit is wel heel ernstig
Toch in iets mindere mate voor mn gevoel, maar ik kan ernaast zittenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had hij op het vorige WK ook wel.
Toen waren het wel langere pijlen, wat rechter in het bord maar vreselijk los.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch in iets mindere mate voor mn gevoel, maar ik kan ernaast zitten
Goede speler hoor bohhhquote:Op woensdag 16 november 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 0 verwachtingen van Jeff Smith.
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:46 schreef Szura het volgende:
We zien Taylor wel vaker mad hoor, vooral als hij weer eens kapotgemaakt wordt door MvG
En dan na een 10-0 winst tegen Jeff Smith het bord weer signeren.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:46 schreef Szura het volgende:
We zien Taylor wel vaker mad hoor, vooral als hij weer eens kapotgemaakt wordt door MvG
Seniele oude man, nog net geen pamper nodig voor het doorlekken.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem zelden zo mad gezien als tijdens deze wedstrijd
Toen Kevin painter hem een kopstoot wilde geven was ook genotquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem zelden zo mad gezien als tijdens deze wedstrijd
Kevin Painter wil iedereen een kopstoot geven, niets nieuws.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen Kevin painter hem een kopstoot wilde geven was ook genot
Dat was wel terecht.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen Kevin painter hem een kopstoot wilde geven was ook genot
Genoeg voor een Lakeside finale.quote:
Jammer dat Painter niet sloeg dan hadden we topshow gekregen met ex-MMA vechter Pipequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |