"Ja, als mijn kleinkinderen het hek aanraken komt de buurvrouw woedend naar buiten gestormd." Buurvrouw: "Ik ben nog nooit woedend naar buiten gestormd." Andere buurvrouw: "Omdat mijn kleinkinderen nooit aan het hek zitten".quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef livelink het volgende:
OK, met dit kleinkinderenverhaal heeft mevrouw Laponder het geheel en al verloren.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
"Ja, als mijn kleinkinderen het het aanraken komt de buurvrouw woedend naar buiten gestormd." Buurvrouw: "Ik ben nog nooit woedend naar buiten gestormd." Andere buurvrouw: "Omdat mijn kleinkinderen nooit aan het hek zitten".
Misschien heeft ze teveel Bert en Ernie gekeken....
Ik vind dit een nette schuur ! Ik snap haar ook niet met d'r schutting.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef matthijst het volgende:
Raar, die schuur ís toch een hoge schutting zo?
En dat hek zag er toch ook netjes uit? Waarom was dat nou een grafhek? Omdat ze weleens op een kerkhof zo'n soort hek had gezien? Ja, ik zie ook wel eens gras of een heg op een kerkhof, dan ga ik toch ook niet bij de buren klagen of ze dat grafgazon van hun uit de tuin willen verwijderen?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind dit een nette schuur ! Ik snap haar ook niet met d'r schutting.
Hoor je mij daar iets over zeggen?! Nee dus, het hekje ziet er netjes uit. En toch vind ik die Jan en Patricia saai volkquote:Op woensdag 16 november 2016 10:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En dat hek zag er toch ook netjes uit? Waarom was dat nou een grafhek? Omdat ze weleens op een kerkhof zo'n soort hek had gezien? Ja, ik zie ook wel eens gras of een heg op een kerkhof, dan ga ik toch ook niet bij de buren klagen of ze dat grafgazon van hun uit de tuin willen verwijderen?
Echt? Ik vind die buurvrouw veel en veel hatelijker. Mevrouw vindt de twintig centimeter die de schuur uitsteekt niet mooi, dus rukt ze de hele schutting eruit en zet er in plaats daarvan eentje op haar grond in plaats van waar hij stond.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef svann het volgende:
Wat een onsympathieke lui, al hebben ze gewonnen.
Ik haakte alleen maar aan bij jouw commentaar, vriend. De buurvrouw had geklaagd dat ze de schuur erg lelijk vond en het tuinhek ook. Vervolgens geef jij aan dat jij het een nette schuur vindt, waarop ik aanvul dat het tuinhek eveneens netjes is.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoor je mij daar iets over zeggen?! Nee dus, het hekje ziet er netjes uit. En toch vind ik die Jan en Patricia saai volkmet die tattoos
Ik vind het terecht dat Jan en Patricia hebben gewonnen, dat is het punt niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Echt? Ik vind die buurvrouw veel en veel hatelijker. Mevrouw vindt de twintig centimeter die de schuur uitsteekt niet mooi, dus rukt ze de hele schutting eruit en zet er in plaats daarvan eentje op haar grond in plaats van waar hij stond.
#KadasterGodenquote:Ruud van Midden uit Snelrewaard bouwt een schuur met toestemming van beide buren op de erfgrens. Alles gaat voorspoedig tot blijkt dat Van Midden over de grens heeft gebouwd. Vlooswijk en Den Hartog voelen zich misbruikt. Volgens hen heeft hij dit expres gedaan. Den Hartog wil dat Van Midden zijn muur afbreekt. Met Vlooswijk speelt een heel ander probleem, Vlooswijk heeft namelijk zonder overleg een compleet hekwerk in de tuin van Van Midden geplaatst. De Rijdende Rcehter Meester Reid reist af naar Snelrewaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |