Ja, of morgen aan de huisarts.quote:
ja die had ik dus nog nietquote:Op zondag 20 november 2016 12:23 schreef WupWup het volgende:
Ach joh, wie op grote voet leeft, waait tenminste niet omver vandaagIk ben ook van 38 naar 39 gegaan, maar dat gaat gelukkig niet door bij elke volgende zwangerschap.
Whehe tombola, nu al aan de kompressen
Beter 100x te veel bellen dan 1x te weinig!!quote:Op maandag 21 november 2016 09:07 schreef Sam1993 het volgende:
Hier ook maat 42/43 erg vervelend.
Ik ben nu 20 weken en 4 dagen. Is het normaal dat ik buikpijn heb aan de zijkant en bovenkant van mijn buik? Het voelt erg verkrampt en doet eigenlijk best wel pijn.
Heb vorige week in het zkh gelegen met een vermoedde van een darmhernia en een mri gehad daar is niks op gevonden en met de baby was toen alles goed dus wil niet weer voor niks bellen.
Dank! Volgens mij is dat badhuis waar ik naar toe wil niet eens zo zeer een sauna, maar meer verschillende baden met verschillende temperaturenquote:Op maandag 21 november 2016 09:30 schreef Logician2.0 het volgende:
Fazz, gewone sauna mag (als je lichaam er aan gewend is) infra rood is uit den boze.
Ik betwijfel eigenlijk of dat echt zo isquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:10 schreef Selvaria het volgende:
Zomg lichaam, keep yourself together.![]()
Vandaag een halve dag achter dreumes aangerend en nu zo'n last van mijn bekken, met name mijn stuitje.Ik vind het zo moeilijk te accepteren dat ik deze keer echt veel minder kan lichamelijk dan de vorige keer..
Dit spreek ik dus tegen - tenzij je geen kilo's meer over hebt om af te vallenquote:Op zondag 20 november 2016 12:18 schreef Theeleuter het volgende:
Je voeten worden niet meer minder groot nee
Sauna en zwangerschap waren volgens mij niet héél compatible, maar ook daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 21 november 2016 09:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Dames, hoe zit het ook alweer met zwangerschap en sauna bezoek? Ik zou in december heeeeel graag hier naar toe willen maar op de website staat niets over zwangerschap. Nu kan ik ze die vraag natuurlijk mailen maar toch...
Heerlijk jaquote:Op maandag 21 november 2016 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
het ziet er wel zalig uit trouwens
Gatver, wat een straf.quote:Op maandag 21 november 2016 09:35 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja heKinderen mogen niet mee dus ik moet wel allenig terwijl m'n mannen ergens op het terras bier & appelsap drinken natuurlijk
Heerlijkquote:Op maandag 21 november 2016 09:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Dank! Volgens mij is dat badhuis waar ik naar toe wil niet eens zo zeer een sauna, maar meer verschillende baden met verschillende temperaturen
quote:
Oh mén, ik zou zo graag gewoon een hele dag in zo'n wellness gaan hangen in mijn dooie eentje met alleen wat muziek en een boekje en verder niksquote:Op maandag 21 november 2016 09:37 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]Ja misschien moet ik die me-time wat meer waarderen. Vaak vind ik het gezelliger in gezelschap.
Om de tijd te doden moet ik dan ook maar een massage boeken denk![]()
Klinkt als een goed plan! Is lacteren & sauna een no-go? Heb het nooit geprobeerd dus geen ideequote:Op maandag 21 november 2016 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh mén, ik zou zo graag gewoon een hele dag in zo'n wellness gaan hangen in mijn dooie eentje met alleen wat muziek en een boekje en verder niks![]()
Ik denk dat ik het ga doen als ik niet meer lacteer. En dan gewoon met overnachting. Ik had al besloten dat ik dat ging doen, maar afgelopen jaar is het er niet bepaald van gekomen en ik wil ook wel cocktails kunnen drinken aan de bar.
Ik heb gewoon vooral geen zin om dan te moeten gaan kolvenquote:Op maandag 21 november 2016 09:46 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan! Is lacteren & sauna een no-go? Heb het nooit geprobeerd dus geen idee![]()
Zou wel een memorabele Fok!-meet zijn he
Oja, dat memorabele moment waar ik een stukje beschuit over mijn longen nam, en vervolgens kwijlend en kokhalzend over de bedrand hing, omdat hoesten niet kon. Heerlijk.quote:Op maandag 21 november 2016 09:47 schreef Messina het volgende:
Logi, wat fijn dat je je beter voelt!![]()
Hoesten na de keizersnede, er komen ineens herinneringen boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |