Evenals het niesincident kan ik dit punt ook beamen. Na de jongste heb ik veel schoenen aan een vriendin gegeven. Ze pasten net niet meer. Goed punt, iets ruim kopen.....quote:Op zondag 20 november 2016 09:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tenzij je voeten nog uitlubberendat schijnt dus ook te kunnen in je zwangerschap
Dat ligt aan de reden waarom je voeten groter wordenquote:Op zondag 20 november 2016 12:18 schreef Theeleuter het volgende:
Je voeten worden niet meer minder groot nee
Platvoeten gaat toch in de breedte? #platvoetboks 😂quote:Op zondag 20 november 2016 12:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat ligt aan de reden waarom je voeten groter worden![]()
Als dat komt door het gewicht waardoor je voeten platvoetjes worden, dan worden dat mindere-platvoetjes als je gewicht verliest
*Ex-obesitas weet dit first hand*
Ik neem aan dat het komt door het gewicht / platvoeten. De lichte bolling in een voet, daar was bij mij geen sprake meer van.quote:Op zondag 20 november 2016 12:30 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Platvoeten gaat toch in de breedte? #platvoetboks 😂
Klopt, alles wordt weker, ook je voeten dus.quote:Op zondag 20 november 2016 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn pootjes waten voor de Senn al van 41 naar 42 gegaan. Gelukkig bij Senn en bij zusje op de helft nog niets gemerkt. Heeft te maken met het uitzakken van de voeten toch? Weet jij dat toevallig Wup?
Ze zijn niet meer gekrompen nee... Bij Saar van 40 naar 41 gegaan, nu gelukkig gewoon zo gebleven.quote:
Mijn ene paar schoenen die ik al 2 jaar niet meer aan had gehad is ineens te klein inderdaadquote:Op zondag 20 november 2016 13:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer gekrompen nee... Bij Saar van 40 naar 41 gegaan, nu gelukkig gewoon zo gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |