"gezien kán worden"quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Enigszins succesvol"
Heeft helemaal niets laten zien man, mafklapper.
Die werd toen al niet meer gemaakt.quote:Op maandag 14 november 2016 01:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Moet hij dan opeens in een Golf 3 uit 1998 komen?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:48 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Die werd toen al niet meer gemaakt.
Als Depay er niet stond had iemand anders die goal wel gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:15 schreef PSVCL het volgende:
Bij PSV speelde hij ook heel vaak slechte wedstrijden alleen wist ie met een individuele actie de wedstrijd alsnog te beslissen, in de eredivisie kan dat wel .
In de PL wordt is het een ander verhaal.
Nederland moet blij zijn dat Depay het Nederlands elftal in de race houd voor het WK , anders was het gedaan.
Ipv daarvan zeiken ze die jongen alsnog af..zal wel met zijn verleden bij PSV te maken hebben .
Weet je niet..quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Depay er niet stond had iemand anders die goal wel gemaakt.
Klopt, die hadden verwacht dat hij in de basis zou staan, af en toe.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
Lijkt me een mooi voorbeeld van de absurde verwachtingen die de supporters, ook bij PSV, van hem hadden.
Helaas komen die niet uit.
DP die laatst een groot drama maakte omdat hij geen excuses kreeg van een moderator uit POL?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Eens met TT. Ik verkondig dit al sinds Depay bij PSV speelde. Ik zou graag excuses willen van DP.
We wachten in spanning af.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
DP die laatst een groot drama maakte omdat hij geen excuses kreeg van een moderator uit POL?
Nou dan zal hij wel mans genoeg zijn om het zelf te doen.
Vorig jaar moest hij aan de PL wennen en dit jaar is hij er klaar voor maar krijgt nu niet de kans, tegen Luxemburg zag je duidelijk dat het een klasse speler is, dus nee ik ga nog geen excuses maken, het is een wereld speler.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Eens met TT. Ik verkondig dit al sinds Depay bij PSV speelde. Ik zou graag excuses willen van DP.
WAT IS DIT LAF ZEGquote:Op donderdag 17 november 2016 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig jaar moest hij aan de PL wennen en dit jaar is hij er klaar voor maar krijgt nu niet de kans, tegen Luxemburg zag je duidelijk dat het een klasse speler is, dus nee ik ga nog geen excuses maken, het is een wereld speler.
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig jaar moest hij aan de PL wennen en dit jaar is hij er klaar voor maar krijgt nu niet de kans, tegen Luxemburg zag je duidelijk dat het een klasse speler is, dus nee ik ga nog geen excuses maken, het is een wereld speler.
Het leuke hieraan is dat je eigenlijk helemaal niet eens naar argumenten hoeft te zoeken om DP uit te lullen. Depay bewijst gewoon keer op keer zelf dat hij niet goed genoeg is.quote:
Dat is niet waar en dat gaat ie dit seizoen laten zien, zo NIET dan heb je GELIJK.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het leuke hieraan is dat je eigenlijk helemaal niet eens naar argumenten hoeft te zoeken om DP uit te lullen. Depay bewijst gewoon keer op keer zelf dat hij niet goed genoeg is.
We noteren het.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat gaat ie dit seizoen laten zien, zo NIET dan heb je GELIJK.
Wel mooi zwembad.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:39 schreef Brammess het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/750951708396403/
Zit niet echt helemaal goed in zijn hoofd denk ik
Zijn beste move in 6 maanden.quote:
Dat vind ik niet zo van belang. Hij is toch een voetballer(?)quote:Op maandag 2 januari 2017 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien denkt zijn vriendin daar wel anders over. Of weet jij iets wat wij niet weten?
Nee, maar de 30 miljoen voor die flapdrol gingen naar Eindhoven. Dus wat dat betreft danken we Sparta voor het scouten van die jongen.quote:Op zondag 1 januari 2017 22:37 schreef Ice2015 het volgende:
Depay komt overigens van Sparta wat in de openingspost niet staat, heeft dus niet zijn hele jeugd bij PSV gespeeld
Of een kledinglijn beginnen zoals Demy de Zeeuwquote:Op maandag 2 januari 2017 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien kan hij meedoen als SBS weer met dat sterren springt komt tussen andere C sterren uit het verleden.
Hij en Elia hebben daar al een aandeel in geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of een kledinglijn beginnen zoals Demy de Zeeuw
want?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:39 schreef Brammess het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/750951708396403/
Zit niet echt helemaal goed in zijn hoofd denk ik
Hey Bronson!!quote:Op woensdag 4 januari 2017 08:42 schreef Bronson_ het volgende:
Doublepain neemt graag de lul van Depay in zijn kont.
Gayyyyy.
Hij heeft nooit bij Ajax gespeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom probeert Ajax hem niet tehalen lijkt mij realistischer en makkelijker te realiseren als een Driesje Mertens.
Dus? Mertens toch ook niet hebben ze ook interesse voor.quote:
Als hij dan meteen een blok beton aan zijn benen doet ga ik zeker kijkenquote:Op maandag 2 januari 2017 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien kan hij meedoen als SBS weer met dat sterren springt komt tussen andere C sterren uit het verleden.
Als je daar iets van gelooft, ben je echt te dom voor woorden.quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mertens toch ook niet hebben ze ook interesse voor.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus? Mertens toch ook niet hebben ze ook interesse voor.
Stond in België zelfs in het gazet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je daar iets van gelooft, ben je echt te dom voor woorden.
Alsof Ajax hem probeert te halen. Ben je gek. Mertens die briljant speelt bij Napoli gaat wel even vijf stappen terug naar Ajax. Marc Netto zou nog niet eens durven om aan te kloppen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stond in België zelfs in het gazet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |