ok, te laat, maar toch; gefeliciteerd!!quote:
de pta kalender is er niet zoveel meerquote:Op maandag 28 november 2016 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Je bent pas echt jarig als Anne het zegt
Gefeliciteerd Lipje!
Begin augustus, meer weet ik idd nietquote:Op maandag 28 november 2016 21:17 schreef Paladijn het volgende:
Ik proef enige teleurstelling
Anne weet volgens mij mijn verjaardag alleen 'ongeveer'
quote:Op maandag 28 november 2016 21:16 schreef lipje het volgende:
[..]
de pta kalender is er niet zoveel meer
Feestboek weet het welquote:Op maandag 28 november 2016 21:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Begin augustus, meer weet ik idd niet.
Paal lijkt me geen type voor Feestboek (maar misschien heb ik dat helemaal mis). En ik weet stom genoeg alleen zijn voornaam, dus dat wordt lastig zoekenquote:
schijn bedriegt, wel een redelijk nieuwe machine, maar alles is vet-vet-vetter.quote:Op maandag 28 november 2016 21:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat ziet er nog allemaal lekker schoon/ongebruikt uit
Het ziet eruit als haarverfquote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
ow, en je haalt natuurlijk eerst de ouwe meuk eraf voor je nieuw smeertdus dan weet je hoe ik eruit zie onder werktijd
Ik heb inderdaad geen feestboek en raad ook iedereen af om het te gebruikenquote:Op maandag 28 november 2016 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Paal lijkt me geen type voor Feestboek (maar misschien heb ik dat helemaal mis). En ik weet stom genoeg alleen zijn voornaam, dus dat wordt lastig zoeken.
Dat ziet er lekker... chemisch uitquote:Op maandag 28 november 2016 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
schijn bedriegt, wel een redelijk nieuwe machine, maar alles is vet-vet-vetter.
[ afbeelding ]
ik neem wel een dotje mee voor je.quote:
wij noemen het 'kersenvet'quote:Op maandag 28 november 2016 22:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker... chemisch uit
ziek geweestquote:Op maandag 28 november 2016 21:51 schreef Anne het volgende:
Wel een leuke bursjdeej gehad? En leuke cadeautjes?
Zie je! Ik ken je wel een kleeeeein beetje!quote:Op maandag 28 november 2016 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen feestboek en raad ook iedereen af om het te gebruiken
Desondanks weet feestboek genoeg over mij door familie/vrienden die er wel op zitten en alles delen... zie o.a. http://www.salimvirani.com/facebook/
En inderdaad - begin augustus, net na Lexxx
Alweerquote:Op maandag 28 november 2016 22:21 schreef lipje het volgende:
[..]
ziek geweest![]()
Kadootjes van de kinderen: mijn pappa is vandaag jarig ! Tegen iedereen die ze tegenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |