De nacht aflevering was alleen bij de seizoens première.quote:Op zondag 20 november 2016 22:30 schreef Vlindur het volgende:
Verdomme. Kut Fox.
Wil ik het opnemen voor vannacht zenden ze het niet uit![]()
"American Music Awards" is er op van 02:00 tot 05:00.
Walking Dead komt alleen morgen om 22:00
Vorig seizoen was het toch ook elke week rond 3 uur in de nacht?quote:Op maandag 21 november 2016 07:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
De nacht aflevering was alleen bij de seizoens première.
En dat is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 21 november 2016 07:16 schreef Max23 het volgende:
Dit vond ik nou niet een al te beste aflevering.
Die groep die een dag later kwamquote:Op maandag 21 november 2016 16:13 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik, maar wtf deed die auto met die muziek daar? Wie had dat gedaan?
Dat lijkt me wel duidelijk idd, maar toen ze aankwamen was het als of het nooit heeft plaats gevonden. Geen enkele reactie van beide kanten hierover...quote:
quote:
Ten eerste is 'die groep' de saviors, ten tweede is het bedoeld als een reminder dat ze Hilltop bezitten. Er was heel duidelijk een gesprekje hierover tussen Simon (leidinggevende van het groepje) en Gregory (leider van Hilltop). Simon zei dat gelukkig de saviors dat soort klusjes voor ze willen doen (zombies klaren) als Hilltop gewoon blijft doen wat ze blijven doen. Het was ook ergens een testje om te kijken of ze iets wisten over Alexandria, zo ja, dan was het ook een waarschuwing om niet met hun bezig te houden.quote:Op maandag 21 november 2016 18:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk idd, maar toen ze aankwamen was het als of het nooit heeft plaats gevonden. Geen enkele reactie van beide kanten hierover...
quote:Op maandag 21 november 2016 16:13 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik, maar wtf deed die auto met die muziek daar? Wie had dat gedaan?
Kijken jullie met je ogen dicht en met je handen op je oren ofzo?quote:Op maandag 21 november 2016 18:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk idd, maar toen ze aankwamen was het als of het nooit heeft plaats gevonden. Geen enkele reactie van beide kanten hierover...
Opnemen? Woon je in 2003 ofzo?quote:Op zondag 20 november 2016 22:30 schreef Vlindur het volgende:
Verdomme. Kut Fox.
Wil ik het opnemen voor vannacht zenden ze het niet uit![]()
"American Music Awards" is er op van 02:00 tot 05:00.
Walking Dead komt alleen morgen om 22:00
Blijkbaar? Ik zit er altijd vol in, maar heb dit echt volledig gemist.quote:Op maandag 21 november 2016 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Kijken jullie met je ogen dicht en met je handen op je oren ofzo?
Dit, ffs!!quote:Op maandag 21 november 2016 21:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Opnemen? Woon je in 2003 ofzo?
Wel eens van torrents gehoord?
Maar allemaal zijn ze niet strak genoeg.quote:Op maandag 21 november 2016 23:03 schreef stinkie het volgende:
Iemand geturft hoeveel broeken Maggie heeft?
Dat is al sinds S2 een dingetje. Ik heb ook nooit gesnapt waarom maar als je Coral niet haat hoor je er niet bij.quote:
Ik kan een programma in 6 sec programmeren. 😕quote:Op maandag 21 november 2016 23:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Goed verhaal, downloaden is teveel moeite maar opnemen niet.
Euhm, daar werd wel degelijk over gesproken.quote:Op maandag 21 november 2016 18:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |