SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Game on..
LP:Theorie over TWD:quote:Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Vond ik wel aardige theorie.
Mijn theorie mbt cliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Joh!quote:Op maandag 14 november 2016 23:34 schreef Vlindur het volgende:
De dominee was trouwens ook met Rick aan het seinen bij het 'graf' van Maggie. Zagen jullie dat ook?
Neequote:Op maandag 14 november 2016 23:34 schreef Vlindur het volgende:
De dominee was trouwens ook met Rick aan het seinen bij het 'graf' van Maggie. Zagen jullie dat ook?
quote:Op maandag 14 november 2016 23:41 schreef Vlindur het volgende:
Dacht dat ie gewoon weer eens haar in zijn ogen had 😂
Dit dus, ik vond dat ook zo idioot....quote:Op maandag 14 november 2016 23:40 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Negan al van begin af aan een ouwehooer, man wat kan die gast lullen. En die janksmoel van Rick ben ik ook zat. Ik snap gewoon echt niet dat ze hier maar in mee gaan, ga óf de strijd aan (met alle risico van dien) of peer 'm gewoon, verlaten stadjes genoeg. Maar dit is zo sneu...
Wel een goeie aflevering verder (zolang we dit niet elke week krijgen).
misschien handig dat daryl de volgende keer even communiceert dat hij gaat communiceren in morse. Ik heb zo'n gevoel dat de boodschap niet bij Rick c.s. is aangekomenquote:Op maandag 14 november 2016 23:45 schreef tralalala het volgende:
Aan het begin van de aflevering zag je zo'n morsecode poster aan de muur hangen, Daryl was gewoon aan het communiceren.
quote:
Dit dacht ik dus ook, had niet door dat hij aan het seinen was. Van Gabriel had ik wel gezien en ik denk dat dat gelieg over Maggie ze nog duur komt te staan.quote:Op maandag 14 november 2016 23:41 schreef Vlindur het volgende:
Met z'n hand op z'n dij![]()
Dat geknipper van Daryl had ik dan weer gemist. Dacht dat ie gewoon weer eens haar in zijn ogen had 😂
Rick heeft gewoon teveel te verliezen, ik begrijp het wel. Het is, voor mij, eigenlijk al 2 afleveringen teveel Negan.quote:Op maandag 14 november 2016 23:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dus, ik vond dat ook zo idioot....
En Negan z'n manier van praten en z'n manier van doen vond ik in aflevering 1 ook echt fantastisch, maar in deze aflevering was het echt teveel "negan" vond ik persoonlijk. Overdone. En Rick jankbek WTF is er met die kerel aan de hand
https://gfycat.com/UntimelySardonicArmadilloquote:Op maandag 14 november 2016 23:54 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[..]
Dit dacht ik dus ook, had niet door dat hij aan het seinen was. Van Gabriel had ik wel gezien en ik denk dat dat gelieg over Maggie ze nog duur komt te staan.
Scherp.quote:Op maandag 14 november 2016 23:45 schreef tralalala het volgende:
Aan het begin van de aflevering zag je zo'n morsecode poster aan de muur hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde het morgen zelf ontcijferen, maar dit klinkt logisch.Ja doei.
Hun matrassen. Verbrand.quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:26 schreef junkiesietze het volgende:
Wtf vond michome nou? Die rokende witte platen ofzo?
ohhh lol dat zag ik er echt niet inquote:
Dat was volgens mij geen seinen, hij veegde gewoon z'n hand aan z'n broek af zodat je als kijker begreep dat hij dat graf echt net gegraven had.quote:Op maandag 14 november 2016 23:54 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[..]
Dit dacht ik dus ook, had niet door dat hij aan het seinen was. Van Gabriel had ik wel gezien en ik denk dat dat gelieg over Maggie ze nog duur komt te staan.
Die zit blijkbaar op de Hilltop.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:26 schreef junkiesietze het volgende:
ohja dat van maggie? heb ik iets gemist, is ze echt dood? zit ze ergens ondergedoken?
ohja natuurlijk, want dokter daar etc.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zit blijkbaar op de Hilltop.
Maggie ging toch samen met een ander stiekem op pad om wraak te nemen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zit blijkbaar op de Hilltop.
Ze moet eerst nog beter worden en een kind werpen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maggie ging toch samen met een ander stiekem op pad om wraak te nemen?
Met Sasha geloof ik?
Maggie moet eerst nog gewoon beter worden. Sasha is mee om haar bij te staan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maggie ging toch samen met een ander stiekem op pad om wraak te nemen?
Met Sasha geloof ik?
Ik heb precies hetzelfde met Negan. Vond hem in de eerste aflevering (en de laatste van vorige) sterk. Maar nu vond ik t totaal over the top. Hou toch je waffle man! Seriously!quote:Op maandag 14 november 2016 23:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En Negan z'n manier van praten en z'n manier van doen vond ik in aflevering 1 ook echt fantastisch, maar in deze aflevering was het echt teveel "negan" vond ik persoonlijk. Overdone. En Rick jankbek WTF is er met die kerel aan de hand
Ook dat is nog een issue. De vorige bevalling ging niet helemaal volgens plan...quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog beter worden en een kind werpen.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:36 schreef Droathoah het volgende:
http://www.serietotaal.nl(...)aalt-britse-hitlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dacht ik dus ook. Vind het ook slim om eerst een beetje over de shock van het verlies heen te komen voordat je oorlogje gaat voeren tegen iemand als Negan. Volgens mij kun je dan weer wat helderder nadenken over strategieen enzo ipv als een kip zonder kop maar wat te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat Rick het wel goed hosselt. Ja, hij is bang, maar niet voor zichzelf, maar voor de rest van zijn groep. het slimste om nu te doen is 'meegaan' met de orde, en er is genoeg bewijs dat hij daar maar al te bewust mee bezig is. Er was bijvoorbeeld geen énkele reden voor hem om het geweer van Michone in te leveren. Ze hadden zogenaamd die twee pistolen ingeleverd als de twee ontbrekende wapens, maar hij weet ook wel dat ze met dat ene geweer sowieso de oorlog niet gaan winnen. Wat beter te doen dan dat éxtra wapen ook nog in te leveren om te laten zien dat hij opgegeven heeft? Daar kweek je vertrouwen mee wat je later wellicht nodig hebt als je weer hebt kunnen hergroeperen. Alles om z'n groep te beschermen.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]Staan wel veel fouten in het stukje, de Daryl ep was de derde en het was niet Negan maar Dwight die hem pijnigde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook niet, vond die Morgan ep ook te lang duren. Tara en Heath moeten trouwens ook nog terugkomen dus hoop niet dat ze daar nog een hele ep aan besteden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:09 schreef junkiesietze het volgende:
OHJA en de laaste seconde "make me a bullet"
Die plek die ze hadden gevonden om zelf kogels te kunnen maken was niet ver van Alexandria toch?
Gaan ze daar nu non stop aan de arbeid? kan echt niet wachten tot de volgende aflevering, hoop niet dat ze weer een tussen aflevering er tussen stoppen zoals vorig seizoen met Morgan. (niet dat dat een slechte aflevering was maar het was net zo spannend in alexandria en de horde walkers.)
Ik ben Negan nu al beu. Hoe geweldig ik hem vond in aflevering 1, voor mij is het trucje nu wel klaar.quote:Op maandag 14 november 2016 23:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die waren toch terug? toen Negan wegging kwamen zij aan met Daryls motor toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:18 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik hoop het ook niet, vond die Morgan ep ook te lang duren. Tara en Heath moeten trouwens ook nog terugkomen dus hoop niet dat ze daar nog een hele ep aan besteden.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Die waren toch terug? toen Negan wegging kwamen zij aan met Daryls motor toch?
Thank god! ik ben niet echt een voorstander van die afleveringen die om één locatie/personage draaien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Volgende episode komt Hilltop (en dus Maggie) weer aan de beurt. Ook wat Rick zag ik in de sneakpeak, dus het lijkt erop dat het een deels gemengde aflevering word qua locaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |