Ze azen best duidelijk op Duzza.quote:Op maandag 14 november 2016 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moeten ook niet meteen overdrijven alsof het wereldtop is maar prima subtop speler. Like Bunting
Jij hebt vast dat gifje dat Anderson meters loopt te choken wel voor JRquote:
Niet 1-23quote:Op maandag 14 november 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt vast dat gifje dat Anderson meters loopt te choken wel voor JR
quote:Op maandag 14 november 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Wel genot dat Huybrechts niet aanwezig is hier
quote:Op maandag 14 november 2016 23:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben er weg van. Lekker naar dromenland. Bye Bye
Ze zouden Pipe gewoon op ieder toernooi na de avondsessie een demonstratiewedstrijdje moeten laten gooien, maar zonder dat hij aan het toernooi zelf meedoetquote:Op maandag 14 november 2016 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wedstrijden van White zouden ze nooit meer als laatste mogen programmeren, altijd in het begin. Walgelijke kantoorklerk
Heel zaal leegquote:Op maandag 14 november 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden Pipe gewoon op ieder toernooi na de avondsessie een demonstratiewedstrijdje moeten laten gooien, maar zonder dat hij aan het toernooi zelf meedoet
Als darter kun je hem er prima bij hebben. Nooit saaiquote:Op maandag 14 november 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Wel genot dat Huybrechts niet aanwezig is hier
Dan hadden we het toernooi nog een week extra kunnen laten durenquote:Op maandag 14 november 2016 23:52 schreef Szura het volgende:
Valt me mee trouwens dat engnek Hearn geen pauzes heeft ingevoerd tijdens een wedstrijd
Pauze om 2 legs?quote:Op maandag 14 november 2016 23:52 schreef Szura het volgende:
Valt me mee trouwens dat engnek Hearn geen pauzes heeft ingevoerd tijdens een wedstrijd
Deze act is niet leuk. #volgendeweekweerWhitequote:Op maandag 14 november 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Laat Fitton ook maar winnen joh #nooitmeerwhite
quote:Op maandag 14 november 2016 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze act is niet leuk. #volgendeweekweerWhite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |