Valt ook wel mee tochquote:Op maandag 14 november 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schrijnend om te zien hoe slecht Fitton hier is terwijl hij bij BDO een van 'besten' is
Man, alsof iemand dat van Benito had verwacht met z'n 77 gemiddeld.quote:Op maandag 14 november 2016 23:37 schreef hafcfan het volgende:
Durrant en Hughes zijn de enige spelers die wat bij de PDC hebben te zoeken. Alzei ik ooit ook dat Benito er niks van kon
PDC wil Durrant binnen harken.quote:Op maandag 14 november 2016 23:37 schreef hafcfan het volgende:
Durrant en Hughes zijn de enige spelers die wat bij de PDC hebben te zoeken. Alzei ik ooit ook dat Benito er niks van kon
Ik wist dat hij een toernooi gewonnen had maar ik kan dat echt totaal niet plaatsen met mijn beeld wat ik altijd zie als hij weer Lakeside het eerste rondje eruit gaat of in het olijke Noord-Holland vroegtijdig naar huis kanquote:Op maandag 14 november 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_BDO_World_Trophy
Moeten ook niet meteen overdrijven alsof het wereldtop is maar prima subtop speler. Like Buntingquote:Op maandag 14 november 2016 23:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
PDC wil Durrant binnen harken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |