Ik wou dat het nog lang geen kerst was, want ik moet voor die tijd nog een boel werk afmaken, maar de tijd kan ik niet verlangzamenquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wou dat het al kerst en daarna snel januari is, maar de tijd kan ik niet versnellen!
Ik zie de Sint bij je naam hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Waar komt die Piet bij mijn naam vandaan? Had graag de Sint gehad, en dan voor altijd bij mijn naam. Ben gek op kadootjes geven, vandaar.
Kan iemand dat regelen dat ik altijd de Sint bij mijn naam heb op dit forum?
Wij krijgen als alles mee zit tegen die tijd het huis dat we gekocht hebben Duurt nog zo lang!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik wou dat het nog lang geen kerst was, want ik moet voor die tijd nog een boel werk afmaken, maar de tijd kan ik niet verlangzamen
Oh, dat is nice. Mocht ik mijn tijd niet hard nodig hebben, kon jij het van mijn part een maand versnellen.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:27 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wij krijgen als alles mee zit tegen die tijd het huis dat we gekocht hebben Duurt nog zo lang!
Nee muziek irriteert mij. Allemaal! Ze beinvloeden mij ook te erg/ zijn allemaal fake.quote:
hoeft ook niequote:Op donderdag 17 november 2016 23:39 schreef Trashcanman het volgende:
ik heb het idee dat ik helemaal niet in deze wereld pas.
Nu ben ik toch benieuwd naar jouw aankomende veranderingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:25 schreef fraubitch het volgende:
Moe. Ik slaap slecht door alle (aankomende) veranderingen. Stemt mij blij maar.. Damn, slaap eens even goed door mens.
Ik ben bang dat het bij mij niet aan het seizoen ligtquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:59 schreef Cinemaniak het volgende:
Heeft iedereen op Fok een massale herfstdip? Het heeft altijd wel wat om in de ochtend door een herfstachtig Amsterdam te fietsen. Ik voel mij dus best prima, alleen hier op kantoor zitten er ook een paar over van alles te miepen. Voornamelijk de verwarming
[..]
Nu ben ik toch benieuwd naar jouw aankomende veranderingen.
Die is al bezet en zit nu net weer naast me op de bankquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Drie uur aan het bellen geweest met de liefde van mijn leven en er achter komen dat ze zo onherkenbaar veranderd is dat ze dat totaal niet meer is, afgesloten eindelijk....op zoek naar de nr. 1 mooiste en leukste vrouw ter wereld nu
Lief gezegd van je wel Yats, houd haar vast, bemin haar, maak haar dromen waar, laat haar af en toe het behang van de muren af krabben en denk ook een beetje aan jezelfquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Die is al bezet en zit nu net weer naast me op de bank
Weet blij dat je geen man-flu hebtquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
De verkoudheid des doods wil me nog niet met rust laten
Waarom kan ik nooit een beetje ziek of verkouden zijn, maar is het áltijd meteen algehele malaise
Vroegtijdig?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Blij, voor het eerst blij weggelopen bij een kapper
en hoe voel je je daarbij?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:13 schreef LLgetikt het volgende:
Voel me ontzettend depri al de hele dag
kutgevoel
Of juist niet, herkenbaar ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:42 schreef Peejtur het volgende:
Als je depri wilt worden, moet je dit topic lezen
Hee ik ben ook facking chagrijnig door een collega.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:14 schreef Hi_flyer het volgende:
sacherijnig, door die kutbabyboomercollega. Dat 'ie snel dood mag neervallen.
Hey, ik ookquote:Op woensdag 23 november 2016 17:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hee ik ben ook facking chagrijnig door een collega.
Wordt tijd voor een nieuwe baan hiero
Join the clubquote:
Serieus?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nog 13 maanden en twee dagen; dan gaat die lul met pensioen. Missen zullen we hem niet, want hij voert echt geen flikker uit.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wtf Ik heb nog nooit een dood persoon gezien en ik hoop dat ook nog lang te kunnen volhouden. Maar op het werk (ligt aan je werk natuurlijk) lijkt het me toch wel erg confronterend ineensquote:Op woensdag 23 november 2016 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag voor het eerst in mijn leven een overleden persoon gezien op mijn werk. Viel me reuze mee, maar was toch ook wel een enorme ervaring.....
Ik werk in een bejaardentehuis hier in Engeland, dan is het tezijnertijd te verwachten.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wtf Ik heb nog nooit een dood persoon gezien en ik hoop dat ook nog lang te kunnen volhouden. Maar op het werk (ligt aan je werk natuurlijk) lijkt het me toch wel erg confronterend ineens
OT: last van m'n kaak nog steeds, shit mag wel een keer over gaan. Voel me verder eigenlijk prima
Kun je niet een paar jaar geduld met ze hebben, contact houden en ondertussen ook wat hangen met lui van je eigen leeftijd?quote:Op donderdag 24 november 2016 09:16 schreef duracellkonijntje het volgende:
Op dit moment heb ik echt even genoeg van bepaalde vrienden. Het borrelt al een tijdje, alleen zijn ze een paar jaar jonger dan ik en is het allemaal zo chaotisch en drama met hun. Zijn stuk voor stuk toffe gasten, alleen het constante geouwehoer en gewoon dat 'jonge' in het algemeen, ik voel dat ik behoefte heb aan wat anders.
Ik ga ze niet laten vallen, alleen trek ik de laatste tijd meer naar anderen toe. Wat meer stabiele volwassen types. Ik hoop dat wat afstand van e helpt.
Ik heb het tegenovergestelde .quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
De verkoudheid des doods wil me nog niet met rust laten
Waarom kan ik nooit een beetje ziek of verkouden zijn, maar is het áltijd meteen algehele malaise
quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:29 schreef kuolema het volgende:
Beetje verdrietig maar ik weet niet waarom.
klinkt goed!quote:Op donderdag 24 november 2016 23:42 schreef Trashcanman het volgende:
Knuffel voor wie het nodig heeft.
Ik voel me best goed: achterlijk drukke werkweek tot nu toe gehad maar heb goed werk geleverd. De voorgaande dagen ging het qua stemming compleet ruk met me, vandaag weer stukken beter. M'n ex heeft me laten zien dat ik echt veeeel beter af ben zonder haar en ik ga een goed weekend tegemoed. Dus
Dat klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:26 schreef kuolema het volgende:
Walgelijk. Kut. Stom. Boos. Ik haat mezelf en schaam me kapot.
Dat is ook wat ik van plan ben. Probleem centreert zich voor mij ook meer rond 1 kerel, de rest kan ik nog goed mee eigenlijk. Voor de rest verbreed ik inderdaad wat meer mijn contacten.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kun je niet een paar jaar geduld met ze hebben, contact houden en ondertussen ook wat hangen met lui van je eigen leeftijd?
OT: eerste goede ochtend deze week
Thanks.quote:
Is het ook niet.quote:
Het is geen gevaar als ik alleen benquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:38 schreef kuolema het volgende:
[..]
Thanks.
Waarom is het gevaarlijk als je alleen bent?
[..]
Is het ook niet.
Gaat nog steeds kut.
Ik begrijp het niet helemaal. Maar heb ook wat alcohol op .quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:42 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Het is geen gevaar als ik alleen ben.
Naar dat jij je ook kut voelt/ voelde, hoop dat je je ook wat beter voelt/ gaat voelen
Ik begrijp er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hij heeft een bijna levenservaring.
OT: goed
Nou, het geeft niet want ik heb ook echt net wijn ingeslagenquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:50 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal. Maar heb ook wat alcohol op .
Watskebeurt dan?quote:
Niets specifieks. Kwam thuis van 't werk en op den duur begon alles te draaien als een gek.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:19 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Watskebeurt dan?
Ben moe, wil weer sporten maar kwam er niet van helaas. Morgen weer.
En ik heb echt het gevoel dat ik enorm achter loop met studie, al valt het op het eerste gezicht mee.
Maar geen idee.
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niets specifieks. Kwam thuis van 't werk en op den duur begon alles te draaien als een gek.
Ik doe heel hard mijn best om hetzelfde te doen. Maar soms gebeurt er te veel om erlangs te kunnen stappen!quote:Op zondag 27 november 2016 02:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me echt nooit slecht of beroerd, ik geniet van iedere seconde van 't leven, is het niet rechtsom dan ren ik er links langs, als ik het jullie kon leren dan deed ik het
BredeEmoBroeder En vandaag de blik maar weer op vooruit, gaat ook mijn voornemen worden. Voel me nu ook nog meh though.quote:Op donderdag 1 december 2016 02:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Beetje raar, heimwee naar paar jaar terug. Zag haar naam met een hartje op een tekening toen ik bij m'n documenten keek. Doet me denken aan de tijd dat ik veva deed, met die gasten proberen haar te fixen, na school strafwerk opstellen schrijven over random dingen als kaas en touw en daar stuk om gaan terwijl de mentor pislink was.
Tegelijkertijd ook weer niet, was toen heel anders, net 16 jaar, erg beinvloedbaar, nog niet echt een identiteit onder 't motto van go with the flow. Eerste echte crush waar ik ook daadwerkelijk wat mee probeerde, gelijk ook soort van m'n hart gebroken (viel nog mee met de 2e keer door m'n ex maarja wist ik veel toen) Veel meegemaakt, misschien wel iets teveel, dingen die niet echt passen bij die leeftijd waarschijnlijk. Maarja, ik wilde zo nodig de good guy spelen en verliefdheid maakt blind dus deels eigen schuld
Truste, moest t ff kwijt
Aangeschoten, is het daar niet wat vroeg voor? Tevens dm maar als je wat van je af wil typenquote:Op donderdag 1 december 2016 16:57 schreef kuolema het volgende:
Verdrietig en aangeschoten. Heb de behoefte om met iemand te praten maar weet niet zo goed hoe en met wie.
Ik luister als je er iets over kwijt wil...quote:Op donderdag 1 december 2016 16:57 schreef kuolema het volgende:
Verdrietig en aangeschoten. Heb de behoefte om met iemand te praten maar weet niet zo goed hoe en met wie.
Kijk eens achter je gordijn, Sonic?quote:
Goede cumback, Brummetjequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk eens achter je gordijn, Sonic?
Kijk eens onder je bed, Sonic?
Word je al bang Sonic?
Geil he Sonic?
Heftig. Sterkte.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef einschtein het volgende:
Ja, joh, betere momenten gehad. Gisteren met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, omdat mijn benen het niet meer doen.
De positiviteit is er zeker nog, daalt alleen inmiddels al wel langzaamaan.
Die zakt nu naar je benen zodat je binnenkort weer door het huis kan huppelen...quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef einschtein het volgende:
De positiviteit is er zeker nog, daalt alleen inmiddels al wel langzaamaan.
Thanks!quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heftig. Sterkte.
Moe, ben het studeren zat maar moet er nog een weekje tegenaan. En dan maar keihard duimen dat het ook goed komt. Ben er wel klaar mee, maar eigenlijk nog niet klaar mee.
quote:Op zondag 4 december 2016 00:03 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Die zakt nu naar je benen zodat je binnenkort weer door het huis kan huppelen...
Sterkte en hou je goed hé.
Doe ik.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef einschtein het volgende:
Heb de arts lief aangekeken of ik niet 1 dagje met verlof mag. Duimen.
Eeuuhhh. Ik kan goed opschieten met de verpleegsters enzo. Maar het voordeel: ik kan mijzelf gewoon in een rolstoel gooien, dus kan gaan en staan rollen waar ik wil.quote:Op zondag 4 december 2016 22:37 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Doe ik.
Heb ook enkele ziekenhuisopnamen gehad tgv een gecompliceerde heup en bekkenbreuk die ik opliep in een verkeersongeval.
Als je de juiste dokters/verpleegsters lief aankijkt, laten ze zelfs de pizza bezorger door naar je kamer.
Beterschapquote:
Knuffelquote:
ja, iknow. Maar toch, het is kut.quote:
Sterkte.quote:
Dat dus...beterschapquote:
DM knop zit rechtsboven hoor.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me een pussy waardoor ik nu leuke jongen misloop
Ik zei leuke jongen, LEUK.quote:Op donderdag 8 december 2016 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
DM knop zit rechtsboven hoor.
quote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:10 schreef UitStraling het volgende:
Als een koning op de hoogste berg van de wereld, sorry mensen
Hee, ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:10 schreef UitStraling het volgende:
Als een koning op de hoogste berg van de wereld, sorry mensen
Niet mijn ding. Doe maar meevallers, heb ik op de lange termijn meer energie van.quote:
gefeliciteerd met je baan!quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:30 schreef KaBuf het volgende:
Opgelucht. Enorme last van mijn schouders. Ik heb een nieuwe baan
prison?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Zus nog een jaar weg, vond t al kut..
Zijn we dat niet allen?quote:
Sterkte gozer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |