Dit is gewoon hoe een show tot stand komt. Symphonic bezorgde mij een showtitel die verwijst naar pussy. Dat bracht my op Tokyo Ghetto Pussy (Jam & Spoon). Toen kwam jij met je verzoekje en daardoor moest ik aan deze remix denken. 1 + 1 = 2.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
JA omdat ik mag gaan hemelenik heb de hints begrepen inmiddels
Was een grapjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is gewoon hoe een show tot stand komt. Symphonic bezorgde mij een showtitel die verwijst naar pussy. Dat bracht my op Tokyo Ghetto Pussy (Jam & Spoon). Toen kwam jij met je verzoekje en daardoor moest ik aan deze remix denken. 1 + 1 = 2.
die heeft vast last van muizenissenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
En L2B is alwéér niet aanwezig terwijl ik een Jam & Spoon remix draai
Ik maak het t.z.t. nog goed. Ik wil een serie shows doen met remixes van dezelfde remixers. Er komt zeker een Jam & Spoon-aflevering. Maar die serie is voorlopig nog niet aan bod. Eerst nog een aantal andere themashows.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft vast last van muizenissen
Ik twijfelde even of ik 'm moest draaien, maar het is toch wel een bijzondere uitvoering. En het viel in de smaak, zo te zienquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of ik 'm moest draaien, maar het is toch wel een bijzondere uitvoering. En het viel in de smaak, zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |