Misschien ben ik wel een erg mannelijke vrouwquote:Op maandag 14 november 2016 22:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tagliano eindigt op een 'o', dan ben je in mijn boek een man tot het tegendeel bewezen is. Een vrouwelijkere naam zou Tagliana zijn, dan zou ik er vanuit zijn gegaan dat je een vrouwmens was.
Ja maar zwaar kut wel voor mij dan. Talent zat maar mentaal is het mission impossible. Stond zaterdag te gooien tegen teamgenoot 10-12-15 darters 3-0 gg, maar op het moment dat het moet dan FAILquote:Op maandag 14 november 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, darts is best een psychologisch spelletje natuurlijk.
Zou hypnose kunnen werken?quote:Op maandag 14 november 2016 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar zwaar kut wel voor mij dan. Talent zat maar mentaal is het mission impossible. Stond zaterdag te gooien tegen teamgenoot 10-12-15 darters 3-0 gg, maar op het moment dat het moet dan FAIL
Kan je wel wat aan doen denk ik.quote:Op maandag 14 november 2016 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar zwaar kut wel voor mij dan. Talent zat maar mentaal is het mission impossible. Stond zaterdag te gooien tegen teamgenoot 10-12-15 darters 3-0 gg, maar op het moment dat het moet dan FAIL
Meeste drinken paar biertjes etc maar ik drink helemaal geen alcohol, nooit dusja dat kan al niet. Drugs ook niet dusjaquote:Op maandag 14 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel wat aan doen denk ik.
Nah.. alleen van Durrant durf ik zeker te zeggen dat hij binnen 2 jaar zo hoog staat. Verder denk ik dat de rest echt wat jaartjes aanpassingsproblemen hebben.quote:Op maandag 14 november 2016 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mitchell moet ook lekker overstappen. Prima spelertje voor top 25 PDC
Wow dit klinkt erg interessantquote:Op maandag 14 november 2016 22:27 schreef Szura het volgende:
Huh Tagliano een vrouw? Dan ben ik direct verliefd.
Meer iets als professionele hulpquote:Op maandag 14 november 2016 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meeste drinken paar biertjes etc maar ik drink helemaal geen alcohol, nooit dusja dat kan al niet. Drugs ook niet dusjaCheqio misschien?
Top 25 Mitchell toch wel joh. Toch niet minder dan een Dolan ofzo komop zeg.quote:Op maandag 14 november 2016 22:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nah.. alleen van Durrant durf ik zeker te zeggen dat hij binnen 2 jaar zo hoog staat. Verder denk ik dat de rest echt wat jaartjes aanpassingsproblemen hebben.
Dolan doet het vaak lekker op de vloer.quote:Op maandag 14 november 2016 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Top 25 Mitchell toch wel joh. Toch niet minder dan een Dolan ofzo komop zeg.
I know maar Mitchell is geen slechte speler hoor. Heel constant etc.quote:Op maandag 14 november 2016 22:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dolan doet het vaak lekker op de vloer.
Als ze genoeg cadeaus meebrengt voor hun wel denk ikquote:Op maandag 14 november 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je beroep zou maar 'lekker wijf' zijn.
Zullen je ouders dan trots op je zijn?
Ja, klopt. Maar als hij dan switcht dan loop je denk ik tegen een muur op.quote:Op maandag 14 november 2016 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
I know maar Mitchell is geen slechte speler hoor. Heel constant etc.
Ja ze kunnen niet allemaal top 16 halen he. Chisnall, Norris etc doen het ook gewoon goed, ook BDO he.quote:Op maandag 14 november 2016 22:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar als hij dan switcht dan loop je denk ik tegen een muur op.
Van Bunting had ik toen ook gezegd dat ie nu wel makkelijk top 16 zou staan en misschien wel in de top 10 zou zitten. En hij staat nu ook net op plek 16. Maar het gaat niet van harte. Van Christian Kist, Kong en Jan Dekker had ik ook meer verwacht. Die deden het wel lekker bij de BDO maar zetten nu weinig zoden aan de dijk.
Bij Klaasen en MvG heeft het ook jaren geduurdquote:Op maandag 14 november 2016 22:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar als hij dan switcht dan loop je denk ik tegen een muur op.
Van Bunting had ik toen ook gezegd dat ie nu wel makkelijk top 16 zou staan en misschien wel in de top 10 zou zitten. En hij staat nu ook net op plek 16. Maar het gaat niet van harte. Van Christian Kist, Kong en Jan Dekker had ik ook meer verwacht. Die deden het wel lekker bij de BDO maar zetten nu weinig zoden aan de dijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |