Ik gooi eens per week of 1 x per 2 weken (ligt aan het competitieschema) en ik was afgelopen vrijdag genottelijk tijdens een bekerwedstrijd (16-3 voor ons)quote:Op maandag 14 november 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke FOK!ker?![]()
Ja je moet het wel echt bijhouden. Toen ik een dartbord hier had hangen gooide ik eens in de zoveel weken, ja komt er niks van.
Onze grote god uit het hoge noorden die louter Rusnak postquote:Op maandag 14 november 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke FOK!ker?![]()
Ja je moet het wel echt bijhouden. Toen ik een dartbord hier had hangen gooide ik eens in de zoveel weken, ja komt er niks van.
Gelijk geblokkeerd zekerquote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een tindermatch die uit zichzelf darten zat te volgen op streams
Oh, dat zal ik wel geweest zijn danquote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een tindermatch die uit zichzelf darten zat te volgen op streams
Zit je bij een vereniging dan? Of gewoon een kroegteam.quote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi eens per week of 1 x per 2 weken (ligt aan het competitieschema) en ik was afgelopen vrijdag genottelijk tijdens een bekerwedstrijd (16-3 voor ons)![]()
Spannende afspraakquote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onze grote god uit het hoge noorden die louter Rusnak post
Ik heb jullie beide gemeet en ik kan wel zeggen dat zij een iets smakelijkere voorgevel had.quote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik wel geweest zijn dan
Godverdommequote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aidsdolan naar volgende ronde
Ja vereniging ja/kroegteam.quote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je bij een vereniging dan? Of gewoon een kroegteam.
[..]
Spannende afspraak
Nou bedanktquote:Op maandag 14 november 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb jullie beide gemeet en ik kan wel zeggen dat zij een iets smakelijkere voorgevel had.
Kom er maar in met je act, wimquote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aidsdolan naar volgende ronde
Ik zal voortaan wat duidelijker zijn in de communicatiequote:Op maandag 14 november 2016 22:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
Is Tagliano een chick? Die zag ik niet aankomen.
Dolan door, maar man wat een armoede op MVG na in die poule.
Nee is wel prima zo, alhoewel ik liever zelf toernooien speel hoor dan competitie. Zeker omdat ik de beste van het team ben en ik weet dat de rest gewoon niet meekan op Eredivisie niveau, maar dat is prima, gewoon gezellig dit dat.quote:
Maar even naar een mental coachje dan.quote:Op maandag 14 november 2016 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee is wel prima zo, alhoewel ik liever zelf toernooien speel hoor dan competitie. Zeker omdat ik de beste van het team ben en ik weet dat de rest gewoon niet meekan op Eredivisie niveau, maar dat is prima, gewoon gezellig dit dat.
Alleen zo kut dat ik op toernooien zoveel wedstrijden aan het weggeven ben, puur door choke. 2-2 komen beginnen met 140 of 180 en daarna gewoon random 45 etc gooien. Aangezien ik niet drink is dat wel een probleem
Haha zou je zeggen he. Maar je gaat gewoon automatisch nadenken; Ik kan nu winnen of nu ff 100-140 dat soort dingen. Je kan dat niet stoppen ofzo.quote:Op maandag 14 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even naar een mental coachje dan.
Tagliano eindigt op een 'o', dan ben je in mijn boek een man tot het tegendeel bewezen is. Een vrouwelijkere naam zou Tagliana zijn, dan zou ik er vanuit zijn gegaan dat je een vrouwmens was.quote:Op maandag 14 november 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wat duidelijker zijn in de communicatie
Dieetje, brilletjequote:Op maandag 14 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even naar een mental coachje dan.
Snap ik wel hoor, darts is best een psychologisch spelletje natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2016 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha zou je zeggen he. Maar je gaat gewoon automatisch nadenken; Ik kan nu winnen of nu ff 100-140 dat soort dingen. Je kan dat niet stoppen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |