Als ze "normale" uitzendtijden hebben (zoals morgen geloof ik) is alles live jaquote:Op maandag 14 november 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is zeker alleen nu, omdat ze het niet eerder konden uitzenden door VI.
Welkom bij SINGHA BEER Grand Slam of Dartsquote:Op maandag 14 november 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht wat, poulefases bij het dartsen?
Dit toernooi is zo genottelijk johquote:Op maandag 14 november 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht wat, poulefases bij het dartsen?
Voorzichtig gesponsord.quote:Op maandag 14 november 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welkom bij SINGHA BEER Grand Slam of Darts
Daar is niks mis mee.quote:Op maandag 14 november 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze "normale" uitzendtijden hebben (zoals morgen geloof ik) is alles live ja
Ja dat hoorde ik, zitten die Adams en Ted Hankey daar nog?quote:Op maandag 14 november 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit toernooi is zo genottelijk johDe BDO'ers (de andere bond) doen ook een beetje mee
Ja, Adams zit in deze poule en heeft overigens prostaatkanker. Ted Hankey zit er ook maar hij is zelfs voor jou te pakkenquote:Op maandag 14 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
[..]
Ja dat hoorde ik, zitten die Adams en Ted Hankey daar nog?
Geen sprake van bij dartsen!!quote:
Arme Wolfiequote:Op maandag 14 november 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, Adams zit in deze poule en heeft overigens prostaatkanker. Ted Hankey zit er ook maar hij is zelfs voor jou te pakken
Tedje ookquote:Op maandag 14 november 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arme Wolfieherinner me zijn genotsfinale op Lakeside tegen ene Nixon (niet die president).
En ik smeet al mijn pijlen in de boekenkast achter het dartbord, dus ik denk het niet.
Kan jij zelf een beetje dartsen?quote:Op maandag 14 november 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tedje ook
Gaat wel lang duren dan
Nee totaal niet, daarvoor doe ik het echt niet regelmatig genoegquote:Op maandag 14 november 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij zelf een beetje dartsen?
Je kan nu toch tegen je huisgenoot darten danquote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee totaal niet, daarvoor doe ik het echt niet regelmatig genoeg
Misschien als ik straks "echt" alleen woon
Er aanleg voor hebben is ook wel handig. Ik hoor dat vaak tijdens competitiepotjes; Ja ik moet meer trainen. Gast al train je je de moeder dan nog gaat het niks worden weet je welquote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat is absoluut een feit, overigens stond ik hier gister nog tegen een fokker te gooienquote:Op maandag 14 november 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan nu toch tegen je huisgenoot darten danLijkt mij leuker dan alleen maar zelf gooien.
Ik verwacht niet even op PDC-niveau aan te haken neequote:Op maandag 14 november 2016 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er aanleg voor hebben is ook wel handig. Ik hoor dat vaak tijdens competitiepotjes; Ja ik moet meer trainen. Gast al train je je de moeder dan nog gaat het niks worden weet je wel
Dump je je vriendin?quote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welke FOK!ker?quote:Op maandag 14 november 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat is absoluut een feit, overigens stond ik hier gister nog tegen een fokker te gooien
Maar ik ben hier ook wel eens een weekje druk en een weekendje niet bijvoorbeeld, dat merk je wel
Nee dat snap ik ouwe pik.quote:Op maandag 14 november 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht niet even op PDC-niveau aan te haken nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |