@morretje: helemaal niks op tegen juist, ik bedoel ermee ik volg hem in wat hij aangeeft, nu ie niet lekker is indd weer vaker (totaal geen probleem mee) maar ik zag ook niet in wat er mis was met em volgen toen ie lekker in zn vel zat en aangaf aan 6 voedingen voldoende te hebben.
@vosje: ik leg ook aan wanneer hij erom vraagt, ik doe niet aan rekken enz. Nooit gedaan ook

regeldagen gingen in t verleden niet gepaard met krijsen van de pijn iig...
@blue En burdie: ik weet niet beter, in onze ziekenhuisweek moesten we obssesief wegen om te kijken wat ie binnenkreeg. ookal leek t mij zelf ook niet echt betrouwbaar. Het ging er nu meer om dat ie dus na 15-20 min inmiddels ook genoeg kan drinken en niet door hoeft te drinken (wat ie eerst zelf deed) omdat dat echt teveel wordt en zn maag irriteerde.
Het maakt mij niet uit al komt ie elk uur voor drie slokken, maar ik snapte niet helemaal waarom ik aangevallen werd op die groep omdat ik hem (snachts) niet wek na twee uur als hij tevreden ligt te slapen om te drinken. Dan gaat voor mijn gevoel het hele voeden op zijn verzoek toch weg? (Daarbij dus dat ie tevreden was/goed poepte en plaste)
[ Bericht 0% gewijzigd door sproetjes op 23-11-2016 20:26:15 ]