Je Golf was toch al verkocht?quote:Op maandag 14 november 2016 15:35 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij heeft het factuur gisteravond verstuurd via whatsapp en eist dat ik het bedrag betaal zodat ik mijn golf kan terug krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nooit .......
Ik wel.quote:Op maandag 14 november 2016 14:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Hoezo civiel.. beide auto's staan op jouw naam, ze zijn met geweld gestolen... en de politie doet niets...
Ik geloof geen reet van je verhaal..
Dat is wel zijn achternaam klopt. Ik heb ook zitten googelen op zijn garage maar kon niks vindenquote:Op maandag 14 november 2016 15:48 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik google me een ongeluk maar die vent fraudeert me een boel bij elkaar.
http://www.autobedrijfrev(...)ijf/auto-cabric/9890
Volgens mij zou dit dezelfde vent (verkoper dus)moeten zijn. Daar wordt al gewaarschuwd dat hij met zijn auto's sjoemelt.
Ik snap alleen niet dat ts hem op zijn mooie blauwe bruine ogen geloofde.
Hij zei dat de golf verkocht was toen ik mijn auto terug eiste.quote:Op maandag 14 november 2016 15:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je Golf was toch al verkocht?
Hoe wou hij dát gaan doen dan? Terug jatten en jou een gestolen auto geven?
quote:Op maandag 14 november 2016 15:55 schreef Speekselklier het volgende:
Dan zou het om een hoopje as gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan check je het kenteken even bij rdw.quote:Op maandag 14 november 2016 16:00 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij zei dat de golf verkocht was toen ik mijn auto terug eiste.
Hoe kan hij de auto verkopen terwijl hij op jou naam staat?quote:Op maandag 14 november 2016 16:00 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Z'n voornaam begint toevallig met een A?quote:Op maandag 14 november 2016 15:59 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dat is wel zijn achternaam klopt. Ik heb ook zitten googelen op zijn garage maar kon niks vinden
Hij kan alles zeggen. Zo lang hij jouw auto heeft kan hij jou laten spartelen en in de tussentijd je portemonnee leeg proberen te kloppen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:00 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja klopt ook, Aldin heet hijquote:Op maandag 14 november 2016 16:04 schreef Voszje het volgende:
[..]
Z'n voornaam begint toevallig met een A?
De advocaat komt vanavond gezellig langs bij mij en gaan we alles goed besprekenquote:Op maandag 14 november 2016 16:05 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar het is inmiddels vier uur.. dus TS is druk aan het bellen met zn advocaat
Uhu.. diefstal/beroving met geweld doet de politie af als een civiele zaak nadat je direct 112 belt..quote:Op maandag 14 november 2016 15:56 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Ik wel.
Politie heb je geen flikker aan. Die poederen je graag af.
Genoeg malafide handelaren ook.
TS moet wel zo spoedig mogelijk aangifte doen van verduistering en in ieder geval door de politie laten opnemen dat de auto momenteel niet rechtmatig bereden wordt. Mochten er dus boetes ed van binnenkomen, kan TS in ieder geval aantonen dat die nooit door hem begaan zijn.
Aanpakken die handelaar.
Toen ik met de mercedes bij zijn garage stond en hij de auto pakte ging ik achterin zitten. Ik dacht dat hij mij naar de Golf zou brengen waaruit ik dus naar Centraal werd gebrachtquote:Op maandag 14 november 2016 16:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan check je het kenteken even bij rdw.
Wel apart dat hij je vertelde je naar je Golf te brengen en bij het station uit kwam.
Wanneer vertelde hij dat de Golf (zogenaamd) verkocht was?
Maak het nog geloofwaardiger..quote:Op maandag 14 november 2016 16:06 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De advocaat komt vanavond gezellig langs bij mij en gaan we alles goed bespreken
Hahahaquote:Op maandag 14 november 2016 16:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maak het nog geloofwaardiger..
Heb even zijn naam gegoogled en ik vind nu zijn facebook etcquote:Op maandag 14 november 2016 16:04 schreef Voszje het volgende:
[..]
Z'n voornaam begint toevallig met een A?
Die naam kwam eruit toen ik zocht op zijn telefoonnr.quote:Op maandag 14 november 2016 15:59 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dat is wel zijn achternaam klopt. Ik heb ook zitten googelen op zijn garage maar kon niks vinden
Yes, heb ik ook gevonden inderdaad. Paar foto's/video's van auto's op z'n Facebook, verder niets te vinden over hem mbt auto's en klachten.quote:Op maandag 14 november 2016 16:14 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heb even zijn naam gegoogled en ik vind nu zijn facebook etc
Je ziet ook zijn exclusieve auto's op zijn facebook ( c63 AMG )quote:Op maandag 14 november 2016 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Yes, heb ik ook gevonden inderdaad. Paar foto's/video's van auto's op z'n Facebook, verder niets te vinden over hem mbt auto's en klachten.
Terug appen: En ik heb Elvisa gesproken.quote:Op maandag 14 november 2016 16:14 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Heb even zijn naam gegoogled en ik vind nu zijn facebook etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |